renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Luba98
Vloženo 31.8.2017
Aktualizováno 2.12.2021
Zobrazeno 1 184x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Majitel Horneta mě kontaktoval, zda bych ho nechtěl vyměnit za Multistradu. Po svezení jsem zjistil, že mi Hornet vyhovuje o něco víc, tak jsem neváhal.

Více fotografii

Motorka koupena od soukromník

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Přišla mi skvělá nabídka na Horneta

První dojmy - Zaujal mě klidný chod, použitelnost od 3 tisíc otáček, kdy se motor začne krásně rozmotávat a ukazuje svou pružnost v celé své kráse. První jízda byla samozřejmě klidná, dokud si člověk na motorku nezvykne, jezdí (alespoň já) trochu pomaleji než normálně...

Motorku bych doporučil pro - Pro mírně vyježděné jezdce.

Doplňky na motorce - Padáky
Aerodynamický štítek
Širší řidítka
Brašna na sedlo spolujezdce
12V zásuvka

Recenze

Jízda na Hornetovi je krásně odpočinková. Oproti Stradě, kde 3. rychlostní stupeň bylo v obci maximum, a to ještě člověk musel jet 55, aby to motorce nevadilo, se dá na Hornetovi jet na 5. stupeň naprosto v klidu, motor si jen klidně vrčí. Mám ale podezření, že je jiný převodový poměr (majitelé Hornetů, na šestku točím při 100 km/h 5100 otáček). V přední vidlici jsou nová gufera a hustší olej - 15W. Ovladatelnost bych označil za dobrou, možná o chlup horší než u Multistrady, ale to se jistě časem poddá.
Aktualizace zkušeností po 13000 km.
Motor mi stále stejně vyhovuje, je to neuvěřitelně příjemná jednotka. Moje spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km. Spolehlivost je prvotřídní, jediný problém byl ten, že se motoru někdy nechtělo startovat - jen na jedno stisknutí tlačítka startéru cvaklo relé, což jsem vyřešil vyčištěním startéru, opět funguje bez sebemenšího problému. Podvozek je příjemně komfortní, ale v zatáčkách se chová jistě, tedy v rychlostech do 160 km/h. Nad tuto rychlost se při nájezdech do zatáček mírně vlní, ale řekl bych, že se jedná o vlastnost mnoha naháčů. Posez na stroji je se širšími řidítky pohodlný, člověk cítí kontrolu nad motocyklem a umožňuje cestování na celkem velké vzdálenosti (více než 700 km za den nebyl problém). Jediná věc, která mi u Horneta celkem vadí, je to, že zhruba po 200 až 250 km dojde palivo v levé části nádrže, kde se nachází palivový kohout, který posílá palivo do karburátorů, kvůli čemuž pomalu chcípne motor a člověk musí zastavit, motorku naklonit, aby se palivo zprava dostalo doleva. Já to řeším tak, že zhruba po 200 km jezdím k pumpě, jejich síť je v ČR hustá, takže se nebojím, že bych nedojel, jen to pro někoho může být omezující...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Luba98
Luba98 napsal 06.01.19 v 12:03

Děkuju! Přesně tak, zatím se mi potvrdilo, co jsem předpokládal - Hondí spolehlivost a kvalita, neskutečně mě baví

Ales600
Ales600 napsal 06.01.19 v 11:44 10b.

Pěkné Hornýtek je pohodový stroj a neomrzí...

Luba98
Luba98 napsal 01.09.17 v 16:15

Děkuju ti

motovlk
motovlk napsal 01.09.17 v 13:02 10b.

Pěkný fotky .

Více komentářů



TOPlist