Majitel Horneta mě kontaktoval, zda bych ho nechtěl vyměnit za Multistradu. Po svezení jsem zjistil, že mi Hornet vyhovuje o něco víc, tak jsem neváhal.
Motorka koupena od soukromník
Výška jezdce: 192 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Přišla mi skvělá nabídka na Horneta
První dojmy - Zaujal mě klidný chod, použitelnost od 3 tisíc otáček, kdy se motor začne krásně rozmotávat a ukazuje svou pružnost v celé své kráse. První jízda byla samozřejmě klidná, dokud si člověk na motorku nezvykne, jezdí (alespoň já) trochu pomaleji než normálně...
Motorku bych doporučil pro - Pro mírně vyježděné jezdce.
Doplňky na motorce - Padáky
Aerodynamický štítek
Širší řidítka
Brašna na sedlo spolujezdce
12V zásuvka
Recenze
Jízda na Hornetovi je krásně odpočinková. Oproti Stradě, kde 3. rychlostní stupeň bylo v obci maximum, a to ještě člověk musel jet 55, aby to motorce nevadilo, se dá na Hornetovi jet na 5. stupeň naprosto v klidu, motor si jen klidně vrčí. Mám ale podezření, že je jiný převodový poměr (majitelé Hornetů, na šestku točím při 100 km/h 5100 otáček). V přední vidlici jsou nová gufera a hustší olej - 15W. Ovladatelnost bych označil za dobrou, možná o chlup horší než u Multistrady, ale to se jistě časem poddá.
Aktualizace zkušeností po 13000 km.
Motor mi stále stejně vyhovuje, je to neuvěřitelně příjemná jednotka. Moje spotřeba se pohybuje kolem 4,5 l/100 km. Spolehlivost je prvotřídní, jediný problém byl ten, že se motoru někdy nechtělo startovat - jen na jedno stisknutí tlačítka startéru cvaklo relé, což jsem vyřešil vyčištěním startéru, opět funguje bez sebemenšího problému. Podvozek je příjemně komfortní, ale v zatáčkách se chová jistě, tedy v rychlostech do 160 km/h. Nad tuto rychlost se při nájezdech do zatáček mírně vlní, ale řekl bych, že se jedná o vlastnost mnoha naháčů. Posez na stroji je se širšími řidítky pohodlný, člověk cítí kontrolu nad motocyklem a umožňuje cestování na celkem velké vzdálenosti (více než 700 km za den nebyl problém). Jediná věc, která mi u Horneta celkem vadí, je to, že zhruba po 200 až 250 km dojde palivo v levé části nádrže, kde se nachází palivový kohout, který posílá palivo do karburátorů, kvůli čemuž pomalu chcípne motor a člověk musí zastavit, motorku naklonit, aby se palivo zprava dostalo doleva. Já to řeším tak, že zhruba po 200 km jezdím k pumpě, jejich síť je v ČR hustá, takže se nebojím, že bych nedojel, jen to pro někoho může být omezující...
Děkuju! Přesně tak, zatím se mi potvrdilo, co jsem předpokládal - Hondí spolehlivost a kvalita, neskutečně mě baví
Pěkné Hornýtek je pohodový stroj a neomrzí...
Děkuju ti
Pěkný fotky .