renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1987)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Beranidlo
Vloženo 20.7.2017
Aktualizováno 24.12.2020
Zobrazeno 1 531x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 5.5

Popis motorky


Vergl nad vergly, ale v letním pařáku lepší než kolo (když teda zrovna jede ...).
Hardcore GT pro nejotrlejší.

Výška jezdce: 6 cm

První dojmy - Teď už vím, proč bych na to za mlada nesednul. Zlatý pincky!

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kdo se bojí technické kontroly a registru vozidel. Nemaje značky, zaplatíš jenom pojištění a ostatní neřešíš. Pro patnáctileté držitele řidičáku Am, protože konstrukční rychlost je 40km/h.

Doplňky na motorce - Pedály Romet, Polská lidová republika

Recenze

Stála mě 6 litrů v roce 2009. Byla po GO, tzn. nové pláště a někdo se rýpal v motoru a spojkách. Jelo to. Dalo se na tom vyjet k zahradě na kopec. Dalo se na tom 4km do práce. Jako v dobách lítání na pincku jsem na sezónu koupil dvacku benzínu a půl litru M2T. První sezónu jsem propálil tak 8 litrů. Druhý rok stejně tak. Třetí rok, až se oteplilo, nastartuju, všechno OK, vyrazím ty 4 km do práce, když od půli cesty jakoby nešel pořádně benzín. Zpátky už jsem musel dojít pěšky. Dneska už všichni víme, že není benzín co býval ... V karburátoru podivný šlem, trysky neprůchozí, hadička ztvrdlá, nádrž rezavá a kohoutek se sítkem totálně ucpaný nerozpustnou pryskyřicí skupenství žvýkačky. Od té doby jsem na tom nebyl dál než 200m od baráku, aby se dalo došlapat zpět. Po asi třech letech opakovaného rozebírání karburátoru (Kdo toto vymyslel? Proklel jsem ho na tisíckrát!) a štelování jsem nalil do nádrže pravou topnou naftu (z let 80-tých, ta se nekazí), protočil motor a strčil vergl do sklepa.
Letos mi to nedalo, po dvou letech jsem vergl napumpoval a vytlačil na světlo a ... opravil. Teda jestli se tomu dá říkat oprava - prostě koupíš u benzínky opravdový benzín, Vervu 100, dáš syntetický olej, naleješ do nádrže, a je to. Po asi 20 minutách popojíždění kolem baráku už motor šel jak má, startovalo to, drželo volnoběh, netekl benzín přepadem, zkrátka opraveno. Po 10km se přestalo kouřit z výfuku.
Jednou odpoledne na tu potvoru čumím a říkám si: "Pincka jsem rozdělával snad každý měsíc, proč jsem toto ještě nezačal tunit?" Tak šup, válec dolů a měříme časování. Co jsem objevil, bylo hroznější, než jsem čekal. Úhel sání cca 100°, úhel výfuku asi 130°, ůhel přefuku 100°. Do přefuku se bez vylisování vložky jen tak nedostanu, ale sání a výfuk pocítily sílu pilníků! Vymáčknul jsem z ní 56km/h, o pět víc. Další byl na řadě výfuk a převody. Se stokilovým pilotem nyní příjemná cestovní rychlost 55kmh po rovině, motor pořádně zabere v 48km/h, maximálka 68km/h mírně z kopce. Vše ovlivňuje počasí, protože tlak a teplota vzduchu dělají s bohatostí směsi divy u tohoto strojku, nemluvě raději o větru. Samozřejmě je to pořád jenom babetta - cestovat se na tom nedá bez masochistických choutek, v motoru řinčí, pravá ruka bolí od držení plného plynu, všechno se třese, nohy a prdel brní. Více je v deníčku.
Vychytávkou je přední, zadní, motorová a nožní brzda. Když první dvě z kopce nestačí, zapneš motorovou - zkratuješ zapalování a dáš plnej. V nouzi nejdřív vyvalíš oči, a pak se zašpracuješ nohama do země.
A protože mi tohle všechno nestačilo, koupil jsem k ní ještě jednu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pavelt74
pavelt74 napsal 17.06.18 v 23:06

Ahoj,prosím Tě jak si vyrazil z výfuku přepážku se svorníkem? Díky

myrryn
myrryn napsal 05.08.17 v 11:19 10b.

Více komentářů



TOPlist