BMW R 1200 CL (2002)

Vlastník čipajši
Vloženo 13.7.2017
Aktualizováno 13.2.2018

Ahoj motorkáři, jezdím na telátku. Neměnil bych.

První dojmy - V malé rychlosti, nebo manipulace na místě, je to opravdu náročné... Myslím, že to chce opravdu hodně jezdit a "dostat ji pod kůži". Asi je to podobné i s jinými těžkými motorkami, ale to nemůžu posoudit, do nedávna jsem jezdil na mašinách vice než o 120 kg lehčích.

Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro ty, kteří chtějí jezdit často v pohodě víc než 100 km denně... Není na závodění a vůbec ne do terénu. Kamárádí se spolujezdcem a něco uveze. Ani nevím do jaké kategorie patří, řekl bych že je to pohodlná cestovní motorka s designovými prvky cruiseru...

Doplňky na motorce - Držák na plechovkové pivo, které si za odměnu dávám po dojezdu do cílového kempu, manželka zatím staví mini stan a připravuje "bivak". Ještě chci navigaci, už jsem vybral. Ostatní má motorka standartně - vyhřívané rukojeti, kufry, tempomat... Nemá padáky - zatím jsem je nesehnal.

Motorka má hezký vzled, tedy mně se zalíbila na první pohled a neváhal jsem. Dřív jsem koupil a teprve pak jsem zkoumal, zjišťoval... Naštěstí jsem se trefil, jsem moc spokojený. Vždycky jsem chtěl Varadero, nebo Pan European a nebo Burgmana a nakonec to dopadlo, jak dopadlo... mám Telátko. Harleyům nešahám ani po kolena, Gold Wingům ani po kotníky, přesto si připadám, že mám motorku, za kterou se laici otočí. Mám kamaráda a souseda, který sedlá Gold Winga a pochválil zvuk mého Telátka a to mně tedy opravdu potěšilo.
Motorka má sice malý výkon, ale prostě na způsob jízdy na jaký je určená to bohatě stačí, krouťák je víc než dostačující. jezdí se mi s ní dobře. Spolujezdec (manželka) je spokojený. Úložné prostory a ovladatelnost při plném naložení - super, tedy mimo jízdu na jedničku a manipulace na místě, 550 kg je znát...
Spotřeba je kolem 5 l/100 km, do 6-ti.
Nad 130 trochu vibrace, pak klid. Pohodlná cestovní rychlost do zmíněných 130, tedy řekněme 120 km/hod. Už jsem jel i přes 170, ale to je určitě nebezpečné...
Mimo asfalt se nedá postavit a blbě se na ní i jede. na asfaltu je doma. Dá se v pohodě ujet 200 km, pak to chce pauzičku... Za jeden den se dá vydržet max. 500 - 600 s pauzami. Trénuju denně - chystám se na dovolenou snů, což představuje 6 - 10 tis.km za 4 - 6 týdnů. Zatím bych to asi "nedal".

Guga
Guga napsal 13.02.18 v 18:26 10b.

Krásný kousek

mareknoskovic
mareknoskovic napsal 13.02.18 v 16:48 10b.

Parada

Falco1960
Falco1960 napsal 13.02.18 v 08:48

k cestovnímu Bávu musí člověk dospět ať už je to LT, RT, nebo CL Hodně pohodových km a třeba se někde v cizině potkáme
No za náš věk jasně 10 b.

mvk73
mvk73 napsal 14.07.17 v 22:20 10b.

Za odvahu 10b. Inak, velmi zaujimava masina, aj mne sa paci.
Hmotnost 530 kg o ktorej pises je tzv. max uzivatelska. Sucha je 288kg a s naplnami 308 kg. Takze, na pomery cruiserov stale "lahka vaha" :)
Ma tempomat? Wow, to som nevedel.Tempomat je skvela vec.
Nech vam spolu s pani manzelkou verny sluzi.

Milan1963
Milan1963 napsal 14.07.17 v 01:09 10b.