Majda: praktická, hezká, pohodlná
někdy bych možná řekl: dělník, otrokyně, ...
První dojmy - Po přesednutí z Jawy 250 úžasný pocit - jak na autíčku z autodromu. Nemusíš řadit, nohy si pohodlně opřeš... Prostě pádící křeslo :-)
Motorku bych doporučil pro - Příměstské dojíždění, jednodenní výlety do 300 km (max jsem v jednom dni ujel 450 a to už pak bolí prdel) NEdoporučuji na dálnice - výkonová rezerva pro předjíždění kamionů se nekoná
Doplňky na motorce - vyšší/širší plexi Kappa (vyšší o cca 12 cm + uši ve výšce řidítek) - je vysoký akorát - dívám se NAD ním, ale vzduch jde nad hlavou. Při rychlosti nad 30 km/h na mne NEPRŚÍ
plotna + kufr
bederní opěrka pro spolujezdce
Recenze
Pohodlný, s vyšším plexi (Kappa) i výborně před větrem/deštěm chránící skůtr, velký prostor pro zavazadla.
Běžně jezdím bez kufru - pod sedlo se vejde 1x integrálka + rukavice a bunda a nebo batoh s 15,6" notebookem a nebo prostřední nákup
Pro delší výlety / cesty ve dvou pak s kufrem = prostor na druhou přilbu nebo bagáž.
Nenáročný a při pravidelné základní údržbě spolehlivý stroj!
Má rád kvalitní povrchy - přece jen 12" kola nejsou největší...
Náklony si nechá líbit - první škrtá stojanem.
Dálnicím se vyhýbám. Ideální na město / okresky.
Pohodová cestovní rychlost kolem 90 km/h. Maximálka 110 (nebo 120 s větrem v zádech - větší štít mi sebral proti origo cca 10 km/h)
Mám na něm nalítáno od r 2007 cca 32 tis km.
Průměrná spotřeba 3,4 l/100 km - 95% sám, bez kufru, mimo dálnice.
Za tu dobu jsem:
- 3x přezouval zadní kolo a 2x přední (aktuálně Michelin CityGrip)
- 2x měnil řemen variátoru (aktuálně Vicma Kevlar)
- 1x zadřeno: výbrus + nový válec, kroužky, pístní čep
- měnil postupně oba brzdové kotouče
- nový variátor (RMS)
- renovace obložení odstředivé spojky
- každé 3 tis olej (motor nemá olejový filtr!)
Krom přezouvání/vyvažování kol a výbrusu všechno vlastnoručně