Yamaha XV 750 Virago (1990)

Vlastník Psychopatka
Vloženo 2.7.2017
Aktualizováno 2.7.2017

MotopsychoKarel jako moje druhá motorka. Sice je stará, ale po kompletní generálce jezdí jak ďábel a její patina je vypovídající.

První dojmy - Dělala jsem na Virago 750 autoškolu, takže jsem s ní již měla zkušenosti. Zprvu na mě byla docela těžká, ale po asi 10ti minutách jsem si ji oblíbila a musím říct, že přidat plyn a jet je super zážitek. Udelala jenom "karrrel" a jela!

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji pro mimoměstské cestování, protože opravdu jede, když potřebujete. Moc nežere, takže ušetříte a je velmi pohodlná. Po městě je trochu těžkotonážní na zatáčení, brždění a rozjezdy, ale dá se. Pro holky i kluky, kteří chtějí oslnit pěknou motorkou a zároveň úžasným zvukem výfuku.

Retardka, moje přechozí motorka - Jincheng JC 250-6, byla sice úžasná, ale když jsem ji musela tlačit do kopce silou vůle, abych jela aspoň těch 70 mimo obec, bylo to vskutku náročné a po 100 km jsem přijela naprosto sedřená a utahaná.

MotopsychoKarel byla jasná volba. Hned ten den, kdy jsem předala Retrdku do rukou milé paní, vzala jsem peníz a vydala se do Čáslavi pro Yamahu Virago 750, kterou jsem ještě ten den našla v inzerátu.

Na první pohled bylo vidět, jak je sešlá věkem, inu, ročník 1990 je docela dávno. Byla místy rezavá, zamazaná, zaprášená. Kola a gumové části zpuchřelé. Ale hned jsem se do ní zamilovala a vyrazila z Čáslavi do Brna - naše první jízda v dešti, větru a místy teplotách k nule dopadla velice dobře.

Byl to úžasný pocit přidal plyn a motor jen zahučel "Karrrel" a vyskočila na kopec, jako by nic. Poryvy větru se do nás opíraly a ona neuhla ani o píď. Plexi mě chránilo před ledovými kapkami a cestu jsem si náramně užila.

Pak čekala MotopsychoKarla generálka - nové přední brzdy, příruby, čištění karburátoru, výměna všech filtrů, svíček i oleje, oprava blinkru, úprava plexi a také mi ji vypucovali a naleštili. Nakonec jsem kluky v servisu donutila přimontovat mi tam ten nechutný kufr - ale pochopte mě, já vím, že je to nevkusné, jenomže já jako ženská s sebou tahám hromady krámů a potřebuji si to prostě nějak zamknout :D Kufr je bezva, vejde se do něj spusty věcí a hlavně 2 helmy - už tu stojí fronta lidí, kteří chtějí svézt. A je pravda, že Retardka plakala silným hlasem, když na ni nasednul někdo druhý :D Uvidíme, jak si MotopsychoKarel povede, když bude zatížen.

Psychopatka
Psychopatka napsal 30.08.17 v 21:34

Já vím, taky jsem dostala kartáč za kufr. Jenomže jinak to nejde, hodne popojíždím a potřebuji si někam dát věci :( Brašny lákají lidi do nich lozit a na tu zamykací teprve šetřím :D

Kenap
Kenap napsal 06.07.17 v 09:40 9b.

Příště kluky do ničeho nenutit! Nejen pokud jde o kufr. Jinak máša je krasavice. Tak pohodu a klídek v jedné stopě.

bortl
bortl napsal 05.07.17 v 11:54 9b.

Pěkná až na ten plastový kufr, jde to i líp

Pavel3274
Pavel3274 napsal 05.07.17 v 02:44 9b.

Motorka super jen ten kufr.

Tentum
Tentum napsal 04.07.17 v 22:55 5b.

Motorka je hezká, ale ten kufr ji pěkně zkurvil...