Československý café racer... podle mě jedna z nejcharizmatičtějších českých motorek, na kterou můžeme být pyšní.
První dojmy - Má níže stupačky, než kývačka. Motor oproti starším 350 se rychleji dostává do otáček. Má výrazně tužší rám, než starší produkce Jawy. Vtipné řešení přepínače blinkrů, který nabízí polohu nahoru či dolu:-) Krásný brumlavý zvuk dotváří motorce správně rošťácký charakter:-)
Motorku bych doporučil pro - Lidem, co si nebojí ušpinit ruce a nemají rádi jednoduchej život.
Doplňky na motorce - Vše originál samozřejmě včetně kladívkového zapalování.
Recenze
Po sportce byl tento model mým dalším vysněným kouskem od Jawy, který musím mít. Rozhodoval jsem se mezi jinými modely 634, ale tento první z roku 1974 se stejným světlem, jako má Californian, podle mě suverénně nejlépe vystihuje svojí dobu. Jedná se o první model 634, tedy (vyjma exotu jménem Bizon) první „hranatá“ produkce od Jawy. Přímý předchůdce je Bizon, před ním Californian. Další modely 634, lidově přezdívané jednobudík, chromka, konopnice a podobně, jsou už motorky jakoby z novější éry. Jelikož jen tento první model je ještě v původní Jawácké tmavě červené barvě, má něco do sebe. Osobně motorku přezdívám „Československý café racer“
Po dvou letech najeto cca 6 tis. km po naší vlasti. Na motorce jezdím každý den do práce. Ve městě trochu nestíhá dobíjení a po pár týdnech ježdění musím baterku vyndat a dobít. Na delších trasách je to ok.
V létě cca 5x cesta z Prahy do Šternberka na víkend a zpátky. Motorka mě nikde nenechala. Jedna cesta (320 km) trvá 3 3/4 h s jedním tankováním.
Co napsat?
Sere mě, že má někdo takovou motorku a já nic.
A eště mu navíc musím dát za trest desítku!
úžasný stroj a citlivě renovováno. Budu dělat přesně tu samou. Zatím mám jen originál vrakokus s orig světlem a doklady. Ty novější 634 už pro mě nemají to správné kouzlo. Ty zachovaný kladívka a dobové zrcátko
Krasna jawule..
Souhlas, krasny stroj!