renocar_unor

Suzuki Van Van 200 (2016)

Vlastník nepirum
Vloženo 6.4.2017
Aktualizováno 29.4.2020

Traktůrek, tentokrát pro dva. Protože jediná motorka s gaučem je Van Van, bylo rozhodnuto, že na výlety ve dvou je ten pravý. Aktualizováno: 2019 - Kulový, i v jednom je ten pravý! Místo prdele spolujezdce zaujme stan, spacák a další kokotiny.

Motorka koupena od FIRMA:CARTec motor (Triumph, Suzuki) (Br - Spokojenost z prodejcem dobrá, jen jim na prodejnu přišla modrá barva a v techničáku byla šedá. Hmmm. Tak se čekalo až to z Prahy pošlou znovu.

První dojmy - Od vidění tu motorku znám spoustu let. Hodně se odlišovala, to mě přitahovalo. Nevnucovala se. To chlapa taky zaujme. Jen tak jsme dlouhá léta laškovali... A pak jsem na to vlítl! Jo, malorážka podle mýho gusta. Ani moc nehekala...

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější pro: malé postavy, malé postavy s touhou po dobrodružství, pro malé postavy pro cesty do práce či školy, pro malé rybáře, pro malé milovníky, pro malé cestovatele. Hmm, to jsem se pěkně z téhle rubriky vylubrikoval... Jo a ještě pro motorkáře kteří po zastavení dali nohu na zem, ale zapomněli, že jsou na chodníku... Tak tohle se vám u této plážoidní hadimršky stát nemůže. Ty vole, to je pro každýho, kdo rád sedlá poslušného oře!

Doplňky na motorce - Zatím žádné doplňky. V Evropě jako vždy prd. Svobodný výběr motorek a doplňků je jinde. Přiznejme si to, kunďaba!
Červen 2018: Přidán spodní ochranný rám, hrazdička na peetchoviny, nosič ze 125ky. Na cesty přidělávám držáky tašek ze zahnutých drátů. Tašky jsou z Army Shopu za 150/kus. Doplněna usb nabíječka.

Zatím je v záběhu, prvních 500km je za náma. Nejde to moc rychle, střídám ji s Trickerem. Obě jsou to hodný motorky, neurvou vám ruce. Jednobuchy, vzducháči, pro nás nešikovné jako dělaný. Nerad někoho otravuju že čtvrtej karbec cosi a třetí válec cosi... Ne, na ty naše tankodromy stačí mašina do 100km/h, dojezdy s malýma nádržema taky. Koneckonců - je tady hustohustá síť benzinek. Nemám čas na výlety na Island či do Gruzie, naše země mi stačí na výlety až do zdárného konce. Tedy do smrti :)
Aha, mám psát o motorce,
Technikálie si najdete na stránkách výrobce. Moje dojmy:
Znal jsem Van Van 125, líbil se mi, ale pořád jsem si říkal, kunďaba, kdyby ještě pár kubíčků přidali. A Ejhle, slovo se stalo činem a před rokem přišla zpráva, že do ČR přijede VanVan200.. :) Sláva!
Ale jen do konce roku :( Aha, v Bruselu mají odborníka na motorky...

No nic, podle Bruslařů je to zastaralá mašina, strašně škodlivá. Až mě uvidíte na tom traktůrku, utíkejte do atomovýho krytu, neboť budu kolem sebe šířit oblak rakoviny!
Aha, mám psát o motorce.

Rozdíl mezi 125 a 200 je. Přibyl děsnej chladič oleje a zmizel ( KUNĎABA!!!) nosič.
Přibila zadní buzna taška. Rozdíl je poznat v akceleraci. Ale řazení se mi zdá podobné. Rychle tam musíte naházet kvalty a pak koukáte kolik z toho posledního vyleze. To je celé.

Ale protože mám rád malorážky, musel jsem mít i jednu pro dva. A tady jsme spokojení dva. Možná i čopraři by zaslintali nad posezem :)
Jo, pomalu, ale ve dvou do kopce - osmdesát v pohodě, hříbky z košíku nevytřepeme a doma si motor neřekne ani o vodu. Tak skromnej je to pracant :)
Takže pro ty kdo nespěchá, je to i na delší výlety.
Až bude mít po záběhu, zkusí si i terén. Nedával sem, kunďaba, tolik prachů aby to jezdilo jen po asfaltu!

Červen 2018:
Najeto přes 7000km. Terén zkouším často. Přední vidla jde často nadoraz - nestíhá. Ale co se týká výjezdů, borci s kroskama nechápali :) Zatím nejdelší jízda na jeden den bylo 430km - prdel ok, záda trochu protestovala - ale to bude KUNĎABA věkem.
V červenci plánuji delší cestu, vymýšlím držáky brašen, origo jsem nic nenašel.
2019: Tu delší cestu jsem plánoval a taky ujel. Různýma neuvěřitelnýma zákrutama do Oděsy.
Škoda, že nemám prostory na více motorek. Nechal bych si Vanvana i nadále. Je to zkrátka sympaťák, kámoš, kterej nezradí. Kdybych měl na garáž, zůstal by doma.

Geonova
Geonova napsal 13.06.19 v 17:40 10b.

Krásný Van van a s tím Trickerem vedle zajímavé duo.

matous2238
matous2238 napsal 30.05.17 v 19:58 10b.

Ahoj, již několik měsíců proháním taktéž jednoho takového traktůrka pro dva...nemáš prosím nějakou zkušenost s hledání náhrady za ten zmizelý nosič? Z cenových důvodů se mi nechce jít do originálu od Suzuki...Díky...

nepirum
nepirum napsal 15.04.17 v 15:00

Díky za komentáře. Foceno: FujiFilm X100S.

elvis78
elvis78 napsal 13.04.17 v 17:43 10b.

Paráda, čím je to foceno?Napiš mi prosím sz.Díky.

Geodet
Geodet napsal 13.04.17 v 08:21 10b.

Pěkný . Začínám přicházet na chuť tomuhle klasickýmu vzhledu.