Kompaktní a jediněčná v třídě 400..
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda SH 300: žádna za rozumné peníze a v požadovaném stavu.
První dojmy - + Motor , brzdy ,uložný prostor,spotřeba,levný provoz - hmotnost, ochrana před větrem,tvrdší podvozek
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce přeztoupivší z menších kubatur , a protoho kdo hledá moto užitkáč nebo chcete li kombi...a nerad řadí.
Doplňky na motorce - Kryty rukou,plexi, proužky ,nášlapy.
Recenze
Po několika skutrech od 150 ccm přes Versity , x -max 250 byla tohle jednoduchá volba .Kvalitní zpracování a jednoduchá servisovatelnost mě přesvědčily pro volbu japonské značky skutru.Jinak se mi velice líbí a velmi dobře jezdí X10 a Beverly 350 ,ale jsou dražší .Kymco je taky hodně dobré cena x výkon. Z jízdných dojmů upozorním, že jezdím motorky, takže stále šetřím na T MAX.(tak vyzkoušel jsem 530 a nový 560 - bohužel to za ty peníze stojí !! Je to motorka zařazená v kategorii skútrů ! Největší dojem udělal podvozek ,ve 160 v náklonu se ani nehne ,brzdy super , motor pěkně zatahuje do 140km/h pak pomalu na 170+ ..bezklíč,el štít, no budu ho muset koupit! )..
X-Max na skútr má výborné brzdy s ABS , podvozek na rozumném povrchu je super , samozřejmě zadní 13 ka na nerovnostech kope ! Výborný rejd a pozice řídítek. Úložný prostor je prostorný ,
ale do přední části se nevejde každá integrálka..Zpracování a servisovatelnost je
perfektní viz třeba partsdepot , některé díly jsou stejné s 125 a 250 X-max od 2010
(2014) dle dílů.
Co mi trochu vadí ... za ty prachy nemá v základu zásuvku 12V ,deflektory na ochranu rukou , palubní počítač , hmotnost při manévrování do garáže..šířka přes filtrboxy a výfuk!
použité díly olej.filtr Hi Flo hf 972
motorový olej 10W40 1,6 L s filtrem, také do převodu 0,25 L.
KONTR A SEŘÍZENÍ VENTILŮ V 40000KM PARÁDA!!
př destičky ferodo FDB 2225 EF (AG)
zad.destičky ferodo 94x36 FDB 2226 EF (AG) POZOR 2083 NEPASUJÍ !!!
levý filtr sání,- - RMS.100602330
pravý filtr sání - RMS.100602340
filtr vzduchu variátoru - HFA4406
ložiska řízení RMS 18.422.0420
olej tlumičů 10W sint,polosynt
červená chlad.kapalina
brzdovka DOT4 , DOT4+ ABS
Zrychlení :
0-100 za 9sek 0-40 2,2s , 50-90 4,8s , 80-120 cca 7s
100-140 10,5 sek.
do 60km zrychlení nic moc , pak do 130km/h velmi dobrý pak to leze už pomalu...
na rozbitý cestě poskakuje i když je zadek povolený na měkko...
spotřeba při 10 st okreska - 4,1 l /100
spotřeba kolem Křivoklátu s motorkama 280km průměr 3,7 l/100
maximálka 160 km/h tacho.
řemen variátoru vydrží min 30000km kvalita!
SUPER brzdy s ABS na mokru a dlažkách perfektní regulace!!
lepší než u CBF1000, CBF600,BMWf800 ,Shiver, Kawa er...
po 4500km prodaná, ať slouží!!Nejlepší čtyřstovka ve třídě!! oprava na cestování!
2023 ve třídě do 400ccm je nejlepší ADV 350!! mínus- fouká na kolena!
Otestoval jsem X-ADV 750 2021 a to je super!!To chci ,nic lepšího bez řazení není! Jen ta cena ..
Stroj jsem měl a dobře sloužil . Je to ale na delší cestování malý (186), itak jsem ho vzal např do alp, k moři i k maďarovi ať jezdí a dopřávej mu
Po porovnání několika skútru 300-650 , musím říct , že je to zatím nejlepší skútr do 480ccm co jsem měl a jezdil , ano BMW C650 a T-Max jsou lepší ,rychlejší , lépe vybavené ale jsou podstatně DRAŽŠÍ !! B650 je ,ale taky velmi dobrý ,- pohodlný.