Pohodlna, ale tezka motorka na dlouhe vzdalenosti. Idealni na spatne silnice.
Motorka koupena od Echo Cycle Edmonton
První dojmy - Prvni dojem - respekt. Predevsim, co se vykonu a vahy tyce. Ale taky laska na prvni pohled - nadherny zvuk, kroutak jak stolova hora, zajimave vibrace, nevsedni styling. Zajizdel jsem ji opatrne, pozvolna jsem si zvykal na vyssi rychlosti. Stelvio dela veci tak nejak jinak nez BMW, je to takovy chladnokrevny kun, ale kazdopadne nezustava pozadu za konkurenci.
Motorku bych doporučil pro - Idealni motorka pro vyzraleho dospeleho ridice, ktery doceni kvalitu, elegantni design a pohodli. Pokud na tom chce jezdit dama, mela by mit alespon 175 cm a poradnou silu v rukach.
Doplňky na motorce - H4 svetlomety nebo jiny kvalitni equivalent (ja jsem koupil takovy par v Autotemp Edmonton, u Vas tuhle firmu asi nemate). Vyhrivane rukojeti Moto Guzzi. Evropske blinkry a zrcatka (u Vas standart).
Recenze
Vzdycky jsem miloval Guzziny. Vratil jsem se na stara kolena k dvoustopym vozidlum, par let jsem jezdil Hondu a Kawasaki. Ale nebylo to to prave. Po znovunabyti sebeduvery jsem koupil ctyri Guzziny a nikdy jsem toho nelitoval.
Stelvio je takovy luxusni Clydesdale adventure touring. Pohodlne, lezerni, dela si veci po svem. Duraz je definitivne na touring, do terenu si kazdopadne radsi vezmu Stornello, i kdyz je to retro technologie.
Motor ma plochy kroutak a je taky nadherne brzdit motorem - uz pro ten zvuk. Pri jakz tak rozumne jizde (tak nejak dalnicni rychlosti v Cesku) nemam nejmensi problem udrzet tempo s kamarady, co jezdi na GS1200 a HD Vrod. Akcelerace pri predjizdeni je bezproblemova - parkrat jsem tam mel pri predjizdeni pres 200 a jeste tam urcite byla rezerva.
Ovladatelnost je vzhledem k vaze naprosto adekvatni - jenom je nutne docenit fakt, ze je to trochu top-heavy. A pro lidi stredniho vzrustu (a kratsich nohou) je sedadlo trochu vysoke - nechal jsem si to upravit a nemohu si stezovat.
Brzdy jsou skvele, ABS bezproblemove. Do tezkeho terenu muzete ABS a traction control vypnout.
Spotreba je tak okolo 5-6L/100 km, ale je to podmineno mnoha faktory - dynamika jizdy, rychlost, typ terenu atd. atp. Zase, porovnatelne s konkurenci.
Poruchovost - o mnoho lepsi nez GS1200. Bezproblemove - tedy po vynene skutecne idiotskych bocnich reflektoru LEDovymi. Do te doby blizkost vyfuku (a nasledne teplo) mela vliv na zivotnost zarovek.
Stelvio NTX je skvely cestovni motocykl pro spatne silnice, ohromne pohodlny a charismaticky. Je to takovy protipol Triumph Explorer - adekvatne rychly a ovladatelny, ve sve tride nejpohodlnejsi, elegantni, charismaticky a svym zpusobem jedinecny motocykl. Dvoukolovy Bentley, rozhodne ne dvoukolove Porsche.
Taky jsem si porídil Stelvio, a múžu jenom souhlasit , Jen dodám, že jsem se do ní zamiloval.
Paradni stroj tak at slouzi a jezdi za velkou louzi je to pecka uzivej. Ja jsem moto guzzi addictive
Jen houšť a většíma kapkama...!!!
je to pecka...
Guzzi jsou nej, tak spoustu zábavy!