Byla první.. vzpomínky zůstávaj a chuť na další stroj se zvětšuje!!!
První dojmy - Vzhled a zvuk paráda, jenom mě děsila vejška stroje, s mojí váhou a vejškou to bylo oddůvodnitelný. Měla slušnej zátah a i nějakej ten lehčí terén jsem si troufnul. Byla to vysněná mašina pro 17 letýho kluka.
Recenze
Hodně vysoká, na vyšší postavu a nebo aspoň pro větší váhu... na svůj věk měla už 6 kvaltů!!! 4takt, dvouválec s nádhernejma broušenejma hliníkovejma koncovkama pod sedlem. Uměla jet i 150 km/h. Ve dvou skoro nebyl znát rozdíl.
Začaly se povolovat štelovací šrouby na ventilech (koníkách), tím asi začlo zlobit sedlo pod sacím ventilem a nakonec se vysypalo na píst a zadřelo válec.. do hlavy se ventil zapustil cca o 1 - 2 centimetry a díky tomu jsme spolu skončili..
Nebyly prachy na novej motor, protože díly už v tý době byly horkotěžko sehnatelný a italsky jsem neuměl...(ani teď :)).
V roce 1991 firma zanikla, odkoupila ji snad Cagiva a ta pak dělala už jenom šestistovky.
Nakonec jsem ji prodal na díly a týpek si tam snad dal motor z Hondy CB250..
Jinak první splněnej klukovskej sen.