Při náhodné návštěvě dealerství v Krhové , a po 10 minutách okukování byla zabukovaná a do týdne doma ..
Mněla sice najeto cca 8000 km, ale vzhledově jako nová ..
Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová) - Můj oblíbený dealer (ka) + špičkový servis
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure R: Cestování ve dvou, spotřeba
KTM 1090 Adventure R: mezizastávka
KTM 1190 Adventure R: divočák
První dojmy - Po přesednutí z Transalpa to nebyl až takový rozdíl, Hondí klasika, na bubláka bez problému na 5 ku 50 po městě, žádný velký divočák, ani ucukaná stříkačka .. Po najetí pár kilometrů a nacvičení rozjezdů už je to v pohodě, odspodu netáhne tak dobře, neb lépe řečeno, není to takový traktor jako Transalp, který pobral rozjezdy i na volnoběh..
Motorku bych doporučil pro - Pro toho kdo ji chce ... není záludná, skamarádí se skoro s každým. Je sice trochu vyšší, hlavně při nastupování a vystupování z moto.. už jsem si dodřel madla pro spolujezdce, jak o ně pořád škrtám botou..takže trpaslíci pod 170 cm musejí najít grif, hodit bočák a elegantně přehoupnout.. Sedlo jde velice lehce snížit , takže v terénu, nebo pro ty menší postavy je to v poho...
Doplňky na motorce - Koupeno s origo kuframa, mlhovky, vyšší cestovní plexi, padací rám SW Motech, origo šusplech , zvýšení řidítek , na cestování dokoupen jen hlavní stojan a zásuvka usb, kterou ale vložím do originál 12V , trošku doladěny origo kufry, doplněny o úchyty ..
Stojan dokoupen ..
Recenze
Hondí legenda v novém.. Transalp už nám se ženou nestačil a po 7 mi letech to chtělo změnu .. k lepšímu..
Jízda ve dvou velká spokojenost, žena má místa jako na gauči.
Jízdu sólo si se zvýšenýma řidítkama užívám neskutečně, na šotolinových cestách bez problémů proháním lehkonohé 450 tky ...
Na mých 100+ kilo je potřeba lehce přitvrdit podvozek, pak pobere všechno.. díry i skoky...
Po půl roce bych přehodnotil převodovku, kde při nedokonalém zařazení 3,4 rychlostního stupně občas vyskočí, prozatím se mi to stalo pouze 3 x , a vždy ve tvrdých krosových botách, tak je chyba možná spíše ve mně..
Stupačky jsou docela drobounké.. uvažuju do budoucna o větších..
Za zvýšeným plexi nefunguje pinlock v mé LS2 ce, protože do ní nějak nefouká.. nestíhá se odmlžovat , nebo moc funím ...
Místo na uložení jakýchkoli drobností je v podstatě žádné.. pod sedlo se stěží vejde lékárnička .. nic víc..
Origo kufry
Po třech dnech na slovensku mám pár poznatků k origo kufrům :
1. No, za ty prachy cena cca 36000,- ať o nich nikdo ani neuvažuje, jediné plus je snadná montáž bočních kufrů na motorku kdy po sundání na motorce netrčí žádné držáky, ale to je tak všechno.. joo, ještě dobře vypadají na marketingových fotkách
2. jsou měkké, a špatně se do nich cokoli skládá ..
3. když je chcete postavit na zem, tak nedrží, spadnou, protože mají tvarované dno, hlavně ten menší u výfuku
4. když je chcete nechat otevřené, tak musí být vložený klíč .. ( kromě topcase)
Dostal jsem je k moto zdarma, tak se s nimi budu muset naučit žít..
Spotřeba
Po najetí 12 000 km už můžu hodnotit i spotřebu, která je rozdílná podle stylu jízdy a podle toho jak moc se tahá za heft.
Ve dvojko, plně naložení, ale při poklidné jízdě na kochačku je spotřeba 4,5 l
Když jezdím sám, tak za rovných 5 litrů, ( občas si zařádím)
No a na dálnici při tachometrových 140 Km/hod si vezme rovných 5,5 litrů
dobrá volba
Pěkný!
Ať ti dělá jenom radost
Radost pohledět