renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki RM-Z250 (2005)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ĎÁBEL98
Vloženo 20.2.2017
Aktualizováno 20.2.2017
Zobrazeno 1 970x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 7.5

Popis motorky


Po kompletním rozebrání a seřízení moc pěkná motorka na trať.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KX 250F: žádná aktualně nebyla
Yamaha YZ 250F: drahé na rok výroby
KTM 250 SX-F: Byla by 1. co bych vzal, protože s KTM mám opravdu dobré zkušenosti, ale bohužel žádná nebyla za dobrý peníz

První dojmy - První dojmy byly docela hrozné, rám křiklavě červený, oba chladiče z bůh ví čeho, teplý start byl trochu pootevřený a netěsnil, motorka hrozně střílela do výfuku, nedržela volnoběh, tlačila vodu ven. Dělané přepákování předchozím majitelem bylo záhadně zarezlé. Takže první zkušenosti jak asi tušíte nic moc...

Motorku bych doporučil pro - Na této motorce si dle mého názoru zajezdí na trati úplně každý, jak začátečník, tak profík, jak mladý tak starší.

Recenze

První dojmy byly docela hrozné, rám křiklavě červený, oba chladiče z bůh ví čeho, teplý start byl trochu pootevřený a netěsnil, motorka hrozně střílela do výfuku, nedržela volnoběh, tlačila vodu ven. Dělané přepákování předchozím majitelem bylo záhadně zarezlé. Á taková zajímavost víčko na kontrolu hladiny oleje přetřený černou barvu. Noo po tomto jsem nehezky proklínal přechozího majitele.

Takže první zkušenosti jak asi tušíte nic moc...

Motorku si koupila má sestra, ale co si budem nalhávat, když je doma musím jí využít také.
Po tom co jsem tyto chyby odstranil, dal nový olej, protože ten co tam byl byla nějaká kejda. Dal nové těsnění pod hlavu a překontroloval celý motor. Motorka se od té doby chová úplně jináč. S volnoběhem není problém, nestřílí, vodu drží a docela pěkně jede. Co mohu porovnat je Súza opravdu hodná a tudíž se hodí i pro dívky. Výkon nastupuje hnedka ve spodu a linearně roste až do vysokých otáček. Ničím nezaskočí a ráda se točí. Pěti kvaltová převodovka je poskládána na trať, a proto tato motorka dle mě moc na nějaký pojezdy po lese není. Na to se o hodně více hodí např. YAMAHA YZ125, na tý se dalo jezdit v relativně nízkých otáčkách a neměl jsem pocit, že jí trápím.

Tato motorka se opravdu ráda točí a má otáčky ráda, brutální je i zvuk točící se 250 kolem 10 000 ot(min.
Na motorce sem toho moc nenajezdil, ale podvozek i motor, když je vše uděláno jak má být funguje. V motoru se dělaly kolečka 2-3stupně převodovky, píst Prox, ojnice Prox, nový nikasil, ložiska na klice, rozvodový řetízek.
Brzdy jsou takové obyčejné jak na Yamaze. Bohužel oproti Rakušandám výrazný rozdíl.
Tak snad bude Suzuka sloužit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ĎÁBEL98
ĎÁBEL98 napsal 22.12.17 v 22:27

Kaprik20: Ahoj, nevím zda to je mou "důsledností", nebo něčím jiným, ale jsou to hold většinou starší stroje a bohužel jim každý nedopřává údržbu, kterou tento nákladný sport přináší.
Ale jistě víš, že ikdyž to stojí tolik peněz, nevyměnil bych za nic jiného. A to asi každý pořádný motorkář.

Díky za příspěvek a taky díky za uznání

Kaprik20
Kaprik20 napsal 21.12.17 v 20:37 5b.

Ta už toho asi měla holka hodně za sebou Líbí se mi číst tvoje články k motorkám.Jsi takovej doktor všechny byli totálně vypíčené a ty jsi odsral všechny go Ocenuji snahu je dávat do kopy a to kord po finanční stránce je dosti obtížné.

Více komentářů



TOPlist