renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 600 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Želvák-Ninják
Vloženo 16.2.2017
Aktualizováno 13.6.2017
Zobrazeno 1 075x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na šestku díky převodům krutě táhne a i v porovnání s o 5let mladším litrem je skutečně ovladatelná a díky Brembo kotoučům, radiální pumpě z Aprilie, pancéřovým hadicím a destičkám SBS dual carbon i úžasně brzdí ...

Více fotografii

První dojmy - Nikdy jsem supersportovní šestistovku neměl, natož okruhový speciál. Pouze na silnici dvakrát GSX-R 750 a pak GSX-R 1000. Ale ty náklony, brzdy na poslední chvíli a další věci, to jsou věci, co na silnici nezažiji. Tedy pokud se nechci rozbít, takže zábavy kopec. A kdyby to náhodou nevyšlo, výlet do kačeru místo pod svodidla, kamion nebo do stromu!

Motorku bych doporučil pro - Pro začínající okruháře, ale v klidu vystačí i zkušeným jezdcům. Předchozí majitel na ní se svými 95kg váhy a pneumatikami Pirelli Slick Pro zajel Brno 2:23 min..! Já mám 75kg a na pneu Pirelli Slick SC2 vpředu a Pirelli Slick Pro vzadu a první sezonu jsem dostal zatím na: Brno: 2:37 min. Slovakiaring: 2:41,6 min. Most: 2:06,8 min.

Doplňky na motorce - - převody přímo na Brno,
- ukazatel zařazené rychlosti,
- okruhové reverzní přepákování,
- vyšší racingové plexi,
- D.I.D. zlatý 520 řetěz,
- pěna v nádrži,
- olejové víčko na drátku,
- ochranná ploutvička při přetržení řetězu,
- nylonové padáky na rámu,
- nylonové padací závaží v řidítkách,
- rolny na kyvku,
- dva držáky transpondéru na starý i nový typ,
- laminátové ochrany rámu a víček,
- kompletně odlehčená (lamináty, demontované ovládání prvky, světla, stojan),
- dva klíče,
- teď zánovní sada Pirelli SC1 přední a SC2 zadní,
- nové gripy,
- přední racing brzdové desky SBS dual carbon SBS,
- oba přední kotouče Brembo,
- radiální pumpa z Aprilie,
- pancéřové brzdové hadice s nově vyměněnou kapalinou,
- progresivní pružiny Hyperpro a nedávno dělané tlumiče,
- tlumič řízení Hyperpro,
- K&N filtr,
- výfuk Leo Vince SBK,
- vyměněný 3. a 4. převodový stupeň,
- přední race ventilek,
- polepy RST, Hiflo, GSX-R a i čepičky,
- přední race ventilek,
- proužky na ráfcích,
- aditivum v motoru,
- olej pouze Yamalube 10W 50 racing, ...

Recenze

Byl jsem jednou na okruhu s tehdejší GSX-R 750 a další sezonu jsem chtěl jezdit častěji. To jsem ale už měl GSX-R 1000. Nechal jsem si dobře poradit a koupil jsem si na okruh šestku a dobře jsem udělal. Její obratnost je důležitější, než výkon litru. Navíc ani výkon jen šestky jsem nebyl schopný využít.

... okruh je jiný svět, než silnice ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tomha
Tomha napsal 16.02.17 v 19:55 10b.

Souhlas...

Více komentářů



TOPlist