Značka mně zatím nezklamala, zůstávám věrný vcelku jednoduchému jednoválci, na jehož údržbu mám tak akorát času. Otevřený výfuk vč. DB killeru nastálo, lehce natryskováno, otevřeno, mám rád, když všechno šlape, jak má. A když dám motoru co chce, jede jak
Motorka koupena od soukromé - soukr. osoba, moc nevěděl, slevil na prokluzující spojku a vyřízený gumy...
První dojmy - ...věděl jsem, co čekat, první dojmy vskutku příjemné. S origo výfukama se sbírala kolem 3-tis. otáček, s poladěním jsem to dostal níž, což je paráda. Prodejce, soukr. osoba o motorkách moc nevěděl, chválil ji, co se týče údržby, ale vlastně se jí vůbec nevěnoval...myslím, že z ní měl strach. Najel jsem na ní asi 500 km, což je v cuku-letu a přišla zima...
Motorku bych doporučil pro - Myslím si, že díky absenci el. startéru , vcelku velký výšce sedla a dost specifickýmu krouťáku není pro úplného začátečníka. Jinak pro kohokoli...
Doplňky na motorce - doplňky nemám, moc toho na mašině nechci, snad v místě pro druhý, imaginární výfuk plánuju udělat nějakej box.
Recenze
Prošel jsem v životě všechny druhy motorek, teda kromě čopra, což mně vlastně ani nevadí, a enduro mám prostě přirostlé k srdci. DR-ko jsem si vybral proto, že jsem ho shodou okolností měl už jednou v 800-stovce BIGOVI, a byla to vcelku paráda. Upravil jsem ho tenkrát dost. Od výfuku, přes trysky, sání, napasoval jsem mu loukotě z CBR-ka 600, a v závěru oddělal ten delfíní čumák a nasadil enduro-masku. Takovej enduro street , pak jsem ho prodal na inzerát, a chlapík ho prý někde rozšvihal...škoda
DR-ko je super mašina, lehce stravuje moje domněnky o ladění, baví mě to, nechá si lecos líbit, co se týče úprav, a pokud jí dám, co chce, odmění se...(to mě úplně rozesmálo, jak jsem to napsal) takže...lidi píšou, že předek moc nebrzdí, já jsem s ním spokojenej. Stoplee na rekord s ní dělat nehodlám, a takový normální, do zastavena, zvládne přední brzda skvěle. Myslím, že jde spíš o stav konkrétního brzd. systému a desek. To spíš ta vidlice, měkká, jak všichni říkají, to teda je, třeba jednou přezbrojím pružiny, teď mám doma těsnění, gufera i stírací, a čeká mě repas přední vidlice.
Takže, podtrženo,sečteno, po zkontrolování napínáku, rozvoďáku, ventilů, a spojky, při pravidelné výměně oleje jede a jede a jede...
Díky, pomalu se sžívám s novou geometrií, je to paráda, 1000 x lepší brzdnej projev, líp to padá do zatáčky, čekám, jak se ohřejou silnice... zatím ani ostatní účastníci silničního provozu nejsou nějak tak připravení...že áno...
Kurec palec to RS na motardových kolech vypadá hóóódně COOL Ať ti to v driftu pěkně lepí
Děkuju, a já přitom vlastně taky ani nešel po DR-ku, tahle se poměru ceny ku kvalitě vlastně prostě naskytla a díky za ni...je to slast se sžívat s motorkou .
Pěkná. Když jsem přecházel z cestáka na endurko, tak jsem taky pokukoval po dr- ku . Je to moc dobrà mašinka . Tak at dělá jen radost
Děkuju, už jsem se bál že jsi zapomněl, přeju hladký zatáčky...