renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník M_o_m_a_n_e_k
Vloženo 24.1.2017
Aktualizováno 8.6.2021
Zobrazeno 3 015x
HODNOCENÍ PROFILU OD 22 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vysněná motorka - dokud ještě něco vydržím, tak jsem si říkal, že to snad dám.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto Guzzi CZ - První kozí (Sušice - V Kozí je fajn

Výška jezdce: 184 cm

První dojmy - První dojem - nádhera na pohled - prostě paráda. První dojem z rozjedu trochu na nic - čekal jsem, že na ten objem se rozjede téměř sama - no jasně - chcípla. Takže trochu pod vocas a je tu první dojem z jízdy ... ááá - "do prd3l3 - to jsem opravdu nečekal" - proti mé staré mašině je tohle F1 (no jasně - nejezdím palbu) a pak už jen další ááá...kurňa, ta zatáčka se zdála být docela dalekooo – naštěstí gumy drží, ale stejně tě nenahnu co bys snesla. Možná je to na mne moc, ale je to nádhera - spíš sportovní projev než cestovní. Takže tohle bylo na první dojmy. Konec sezony 2017 - ujel jsem letos téměř 10.000 km a musím napsat, že vlastně samé plus. Největší problém byl, když chtěla baba na Sardinii čurat a já přejel benzínku – to jsem schytal ran do zad. Pirelky vystačily na 9.000 km a dal jsem je tam znovu – kámoš dal špunty, ale já nechal cestovní vzorek – lepí to jak blázen a abych se vrhal na louku a polňačky... tak to max na srazu a opatrně. Pokud se týká podvozku, tak bávo má lepší, ale při srovnání cena-výkon a toho, že si na seštelování musíš dát trochu času to není zase takový rozdíl - ooo ano - není to zmáčknout čudlík a hotovo. Mám trochu nad 90 kg - takže jsem musel utáhnout přední pružiny téměř na doraz a uvažoval jsem o lepším předku, ale ouha - nic, ale vůbec nic se nevyrábí - jedině si nechat něco poskládat, ale to je taková palba, že na to kašlu. Pokud jde o ostřejší jízdu na asfaltu, tak trochu limitující je výška stupaček - tedy vzdálenost od země, docela mně to drhnutí o asfalt vylekalo. Jel jsem ale sám a na okruhu v Písku - ve dvou a s kuframa je to na pohodu. Začátek sezony 2018 Dal jsem GPR laďák - je 3 x lehčí a proto tam je - až to půjde a bude čas, tak dám i kufry blíž k sobě - teď to půjde, když nepřekáží origo výfuk (a kufry již nebudou přesahovat řidítka). Trochu jsem se otrkal a už mi to nepřijde, že by byl nadbytek výkonu, ale stále je to srdcovka.

Motorku bych doporučil pro - Pro koho ta mašina je ... no jen blázen si koupí Guzinu..., ale zatím můžu říct, že to stojí za to.

Doplňky na motorce - Zadní kufr na dvě přilby
Koncovka výfuku GPR - 3 x lehčí než origo
zadní "blatníček"

Recenze

Proč?
- kardan
- vzduch
- klasika
- dobrý posez i pro batůžek
- kufry v základní výbavě (mimo kufru na plotnu)
- zadní kufr na dvě přilby jsem dokoupil a je to super

Jako mínus asi spotřeba - jeli jsme 1x BMW 1200, 2x Honda, 1x Kawasaki a moje Guzinka papala a papala... ještě že má tu obří nádrž - jen Kawa si vzala víc, ale to je cruiser 1600.
A pak mínus za plexi. "Soudruzi z Itálie" dělají buď takhle velkou mašinu pro někoho, kdo od pasu nahoru měří 40 cm nebo si na ní nikdy nesedli a nebo řeší aerodynamiku ve větrném tunelu, ale bez jezdce na motorce. Jediné řešení byl deflektor a to je u téhle kategorie trochu divné.

Doufám, že i na delší cesty do známa i neznáma - zatím to vidím, že není problém 600 km a více.
Dá se opravdu hodně naložit a při rozumné jízdě se dá jet docela svižně, ale opravdové svezení vyžaduje kufry dolu - hlavně setrvačnost toho zadního je docela na nic, když se chcete projet trochu víc ostře. Primárně si ale užívám víc pohodlí a kochání.

Je to cesťák - možná pro opravdu zkušené borce to může být i do lehčího terénu, ale já se s tím nikam nepotlačím. Hrnout se do terénu s něčím, co je takhle nízké, má takhle nízko stupačky a váží 240 a víc kilo je nesmysl, ať si říká kdo chce co chce. A polní cestě neříkám terén...

Najeto 25 tisíc okolo komína i po Evropě. Je to krása a stále mne ta mašina baví.
Děkuji výrobci za nádrž - být na téhle mašině nádrž z předchozí verze, tak bych musel vozit kanystr. Vím, že u mašiny se spotřeba neřeší, ale je znát, když platíte na pumpě dvoj až trojnásobek co ostatní. Neřeším, když se jedu projet sám a trcohu za to tahám, ale ona papá i při kochačce a dlouhém přesunu a to už trochu vadí. Nicméně bych neměnil. Pohodlná i ve dvou (občas se mi stane, že zapomenu, že jedu s batůžkem - takže do přilby se mi ozve - to už je teda moc, vždyť skoro přilbou drhnu asfalt...samozřejmě kecá).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Penzi
Penzi napsal 14.04.24 v 20:13 10b.

Krásná. Já už dva měsíce hledám to pravé Stelvio .

spike-cz
spike-cz napsal 08.06.21 v 08:18

Super upgrade recenze, desítka stále platí. stelivo je prostě super a jen tak ho nepotkáš...

Páčkalíny
Páčkalíny napsal 06.08.20 v 13:51 10b.

Poctivý motocykl i recenze. Díky!
Ať z ní máš furt radost!

ludvalopuch
ludvalopuch napsal 22.10.19 v 00:07 10b.

Tomu nerozumím, originál kufry TRAX jsou přesně na šířku řidítek. Já jsem si tam dal z minulý motorky ty velký 45 l a ty už přesahují. Jinak řešit spotřebu na takovýhle motorce podle mě nemá smysl, měla by to být hlavně zábava a to na týhle mašině určitě je. Daleko větší než na motorkách pro blbý (BMW) .

Zb.
Zb. napsal 22.06.18 v 06:39 10b.

Více komentářů



TOPlist