renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (2005)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kynro
Vloženo 23.11.2016
Aktualizováno 13.5.2020
Zobrazeno 1 169x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Klasika...Moto bola vybrana (v extremne kratkom case ) ako kompromis medzi cestovnym komfortom a sportovejsim zvezenim...Chcel som denne spravit niekolko stovak kilakov bez toho aby som bol zniceny, ale nechcel som prist o ten "sporty feeling" (v ramci

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Sprint ST 1050: Slaba ponuka v case kupy.

První dojmy - Oproti Viragu 535 (na prvu moto clovek nikdy nezabudne) to bolo samozrejme nieco diametralne odlisne. Kym si clovek zvykne na to,ze vaha ide viac na ruky...Po par jazdach to uz clovek nevnima. A samozrejme motor: Alfa-Omega tohto stroja. Nadherna V4 s variabilnymi ventylmi...co viac si priat ako neustale preskakovat cez 7000 otacok, len aby sa zas a znovu dostavil ten orgazmicky moment nastupu vykonovej krivky a mozog prestava registrovat realitu...

Motorku bych doporučil pro - Kto nadava, ten bud neskusil, alebo nechape... Krutak? Vykon? Vsetko pekne zabalene v "rozkosnom" baliku V4...to chce predsa kazdy!...

Doplňky na motorce - Zatial len bezna klasika: reflexne pasky, zadny kufor,... a caka sa na objednavku noveho plexi, zasuvky,... take potreby maleho sprijemnenia cestovania

Recenze

Ako vo vacsine pripadov, zacinalo sa v tovarenskom stave. Co ani nie je na skodu. Aspon si to mozem upravit podla seba...reflexne pasky na rafiky,drziak s kufrom...a kedze je tu zima,mozem sa jej znovu venovat: 12V zastrcka, nove plexi, nove zrcatka,... mam co prerabat
Stala sa z nej srdcova zalezitost...design, zvuk, a motooorrr...jedinecnost v case a priestore...od nastartovania az po vrazenie rucicky otackomeru do hlbky cerveneho pola...ako sa tomu nadava? orgazmus? zavislost? zivot? je to v krvi, v mozgu, neviete sa toho zbavit, prenasleduje vas to v snoch a neustale sepka svoju piesen "V-TEC"...
a ziadne peniaze nepridu ako vyhodene...Co mi ostatne dokazuje kazdym dalsim kilometrom...Spolu sme ich zatial zvladli priblizne 14 000(asi 1,5 sezony)...Vsetky stastne ukoncene (pobehane Slovensko, polka Ceskej republiky v ramci niekolko dnoveho zatahu,...) ...
Jedine co som dopackal: v ramci nepozornosti na kopci som ju neudrzal a musel polozit na kapotu (ostali otlacene kamienky), co musim este vyriesit vlastnou grafikou...Inak kapota prekvapila, nedoslo k prasknutiu ani inemu poskodeniu (chvalim kvalitu spracovania ;-D)

Maly update po dvoch sezonach: je to skratka typicky "tahun" , ktory vas nikde nenecha. Ci uz je to jazde v jednom alebo s ladvinkou (priatelka sa nestazuje, na vylety vyraza velmi rada, takze to pohodlie pre spolujazdca tam bude), kedy vsak treba pocitat s tym, ze musite tlacit viac na otacky (maly objem treba hold niecim vyvazit). Spotreba? Co sa paliva tyka, to proste clovek neriesi, moto nie je kupovana na zachranu planety. Na kochacku, cuca menej, vo dvojici tlacenim na pilu, cuca viac,... A inak je to len o spotrebe beznych veci : gumy, filtre, olej, retazovka, rozety,... Klasika...Clovek dokaze pomenit aj sam, ked je cas, ked nie, bezny servisak nema problem. Momentalne sa dostavame do stavu udrzby a pripravy na dalsiu sezonu, kedy je cielom juzna Europa s nalozenou ladvinkou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
turbo84
turbo84 napsal 23.11.16 v 21:37 10b.

Pěknej kousek.Jo Jo V-TEC je NÁVYKOVÝ. Spousty pohodových KM. Jasných 10b

Více komentářů



TOPlist