renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Harley Davidson FLSTF Fat Boy custom (2002)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Medvidek1
Vloženo 11.9.2016
Aktualizováno 18.12.2023
Zobrazeno 3 435x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


zážitky nemusí být hezké, stačí když jsou intenzivní

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lion Moto Racing (Frýdek-Místek)

Výška jezdce: 188 cm

První dojmy - těžká na místě (365kg), ale až neskutečně lehká za jízdy sama si lehá v zatáčkách a dobře se vodí, při vyšší rychlostíi se s váma pere setrvačnost neodpružených hmot (ty 2 obrovský setrvačníky místo drátů :-D 2x 15kg) Takže jít do toho víc tělem (a jde i vysedat) Nelíbí se jí “hadi” podélné koleje a frézování Zvládá obstojně makadam a šotolinu. Na sněhu a blátě to taky jde

Motorku bych doporučil pro - Arnoldovi, tedy pardon T800 :-)

Doplňky na motorce - výfuky V&H Long Shot
sání Arlen Ness
spojkové lamely a tvrdší pružina Barnett
upravený posilovač spojky Burly

orig. H-D opěrka spolujezdce
LED světla a LED blinkry
kovové rukojeti s LED blinkry
nový potah sedla 1,2mm kůží (orig je koženka)
boční kožené brašny
zvoneček
alarm EMA2

kastlík nářadí









Recenze

OVLADATELNOST
dobrá
při pádu jde zvednout rukama i trikem "ze dřepu"
Do zatáček se vodí neskutečně zlehka (pod 60km/h pocitově skoro padá)
při vyšších nájezdových rychlostech to chce víc tělem a ”pusu na zrcátko”

Když brousíte plotny, tak jde ještě kousek a pak obrousíte spojkový víčko

Při jízdě krokem (pod 5km/h) lze ovládat pouze levou rukou (spojkovat bez pravé ruky na řidítkách) ve slalomu 2,5m kužely od sebe (viz autoškola) i v malých osmičkách

BRZDY ?!
ve předu jen 1 kotouč.
původně desky sintrované + orig kotouče + hadice s ocel.opletem
přední reagovala "gumově" než se ohřála a vůbec nebrzdila, ale přibržďovala =páčka až k rukojeti !!!
Po výměně kotoučů za méně chromový Lukas TRW + černé aramidové desky to konečně lépe brzdí a líp se dávkuje. (nicméně japonec z toho nikdy nebude)

MOTOR
nové kované písty Wiseco
kit otevřeného sání otevřené Arlen Ness
Je to ještě klasika: zapnout benzín, sytič, klíček, spínačka, vypínač na řidítkách, 3x otočit plyn, pomodlit a start...
výfuky V&H Big Long Shot = občas výstřel

PODVOZEK
má věrně imitovat Hardtaily, a umí to skvěle občas kopne do zad

PNEU
Př=MT90b16 Michelin Commander2
Zad= MU85b16 Pirelli Night Dragon
utrhne se plynem i na suchu, na vodě do +4°C ujde, občas smyk
do -9°C sice jede ale nebrzdí a klouže
na sněhu klouže
(Avon Cobra nefungovala)

ÚLOŽNÝ PROSTOR???
Kde? Ani rezervní žárovku pod sedlo nenarvu. takže řešením pro vestu a lékárničku je boční sólo brašna, nebo 2 brašny.

SPOTŘEBA
neřeším ale pro info: dálka =5,6 / město =8 / blbinky +jízda krokem =11litrů,
Provoz denně 18.Únor až 1.Prosinec = do -´9C

SERVIS
(prvotní po příjezdu do ČR) u Wildstylle
jinak sám nebo s kamarádem.

KDE SE CÍTÍ NEJLÉPE???
líbí se jí rozbitá silnice a užívám si pod plynem makadam
letos 3x vyzkoušel sníh, loni jen 2x

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
puffybodie
puffybodie napsal 07.02.24 v 20:49 10b.

Klobouk dolu. Frajer

A samozrejme super motorka

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 18.12.23 v 21:31 10b.

Taky se s tím nemažeš.

ticha-voda
ticha-voda napsal 09.04.22 v 09:24 10b.

Nemazlíš se s ním. Pán motorek. Jen příjemné chvíle v sedle.

Drucko
Drucko napsal 17.04.21 v 16:55 10b.

Pekny

Savanasanehara
Savanasanehara napsal 26.09.20 v 10:47 10b.

Více komentářů



TOPlist