zážitky nemusí být hezké, stačí když jsou intenzivní
Motorka koupena od FIRMA:Lion Moto Racing (Frýdek-Místek)
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - těžká na místě (365kg), ale až neskutečně lehká za jízdy sama si lehá v zatáčkách a dobře se vodí, při vyšší rychlostíi se s váma pere setrvačnost neodpružených hmot (ty 2 obrovský setrvačníky místo drátů :-D 2x 15kg) Takže jít do toho víc tělem (a jde i vysedat) Nelíbí se jí “hadi” podélné koleje a frézování Zvládá obstojně makadam a šotolinu. Na sněhu a blátě to taky jde
Motorku bych doporučil pro - Arnoldovi, tedy pardon T800 :-)
Doplňky na motorce - výfuky V&H Long Shot
sání Arlen Ness
spojkové lamely a tvrdší pružina Barnett
upravený posilovač spojky Burly
orig. H-D opěrka spolujezdce
LED světla a LED blinkry
kovové rukojeti s LED blinkry
nový potah sedla 1,2mm kůží (orig je koženka)
boční kožené brašny
zvoneček
alarm EMA2
kastlík nářadí
Recenze
OVLADATELNOST
dobrá
při pádu jde zvednout rukama i trikem "ze dřepu"
Do zatáček se vodí neskutečně zlehka (pod 60km/h pocitově skoro padá)
při vyšších nájezdových rychlostech to chce víc tělem a ”pusu na zrcátko”
Když brousíte plotny, tak jde ještě kousek a pak obrousíte spojkový víčko
Při jízdě krokem (pod 5km/h) lze ovládat pouze levou rukou (spojkovat bez pravé ruky na řidítkách) ve slalomu 2,5m kužely od sebe (viz autoškola) i v malých osmičkách
BRZDY ?!
ve předu jen 1 kotouč.
původně desky sintrované + orig kotouče + hadice s ocel.opletem
přední reagovala "gumově" než se ohřála a vůbec nebrzdila, ale přibržďovala =páčka až k rukojeti !!!
Po výměně kotoučů za méně chromový Lukas TRW + černé aramidové desky to konečně lépe brzdí a líp se dávkuje. (nicméně japonec z toho nikdy nebude)
MOTOR
nové kované písty Wiseco
kit otevřeného sání otevřené Arlen Ness
Je to ještě klasika: zapnout benzín, sytič, klíček, spínačka, vypínač na řidítkách, 3x otočit plyn, pomodlit a start...
výfuky V&H Big Long Shot = občas výstřel
PODVOZEK
má věrně imitovat Hardtaily, a umí to skvěle občas kopne do zad
PNEU
Př=MT90b16 Michelin Commander2
Zad= MU85b16 Pirelli Night Dragon
utrhne se plynem i na suchu, na vodě do +4°C ujde, občas smyk
do -9°C sice jede ale nebrzdí a klouže
na sněhu klouže
(Avon Cobra nefungovala)
ÚLOŽNÝ PROSTOR???
Kde? Ani rezervní žárovku pod sedlo nenarvu. takže řešením pro vestu a lékárničku je boční sólo brašna, nebo 2 brašny.
SPOTŘEBA
neřeším ale pro info: dálka =5,6 / město =8 / blbinky +jízda krokem =11litrů,
Provoz denně 18.Únor až 1.Prosinec = do -´9C
SERVIS
(prvotní po příjezdu do ČR) u Wildstylle
jinak sám nebo s kamarádem.
KDE SE CÍTÍ NEJLÉPE???
líbí se jí rozbitá silnice a užívám si pod plynem makadam
letos 3x vyzkoušel sníh, loni jen 2x
Klobouk dolu. Frajer
A samozrejme super motorka
Taky se s tím nemažeš.
Nemazlíš se s ním. Pán motorek. Jen příjemné chvíle v sedle.
Pekny