renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník AfroRR
Vloženo 30.7.2016
Aktualizováno 3.8.2016
Zobrazeno 2 803x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Starší, vzhledově lehce oplácanější dáma, která ale dostala do vínku dobré ingredience pro sportování a ani v takto pokročilém věku nepatří ještě do popelnice.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Desmosedici RR: Neni to tak sexy motorka jako SRAD a ani nemá tak dobrou pověst.

První dojmy - Devět let starý gumy s vyjetýma ploškama se postaraly o skvělý úvodní dojem. Jediný co mi tenkrát připadalo boží, tak to byly tužší přední vidlice oproti předešlé Yamaze FZR 600R a o něco vyšší výkon motoru. Kladné recenze co jsem měl načtené z časopisů jsem úplně potvrdit nemohl.

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil někomu, kdo má rád devadesátá léta, schopný tuhý podvozek, dostatečný výkon a má hluboko do kapsy.:)

Recenze

Suzuki GSX-R 750W vyráběná v letech 1996-2000 je replika závodního superbiku. V tomto roce dostal model drobnou modernizaci, např. se poprvé objevilo vstřikování paliva. Suchá hmotnost je 179 kg, maximální výkon 99 kw alá Suzuki Ram Air Direct, rozvor kol 1395 mm, pneu výrobce osadil rozměry 190/50 R17 a 120/70 R17, maximálka by měla být na rovině při správném zalehnutí, bezvětří nebo příznivém větru 269 km/h.
Svého času se mi z tohoto motocyklu přihodíval nejeden mokrý sen a já věděl, že brzy přijde den, který nás svede dohromady. Inu ten den přišel v červenci 2012 a tak začalo naše sbližování. Po výměně devět let starých puků s ploškou za nové pneumatiky stroj začal najednou zatáčet a já si začal připadat jako Kevin Schwantz s cílem předjet všechno přede mnou. Tenhle legendární bajk Vám nabídne na vhodných pneumatikách velmi slušné jízdní vlastnosti. Ovladatelnost je i na dnešní supersportovský měřítka pořád dobrá bych řekl. Nezatáčí se na ní teda vždy tak „samo“ jako u některých novejších supersportů, musí se do zatáčky víc přinutit. Zásadní jsou samozřejmě ovšem používaný pneumatiky a nastavení podvozku. Podvozek je plně stavitelný. V provozu se mi co se týče gum nejvíce osvědčily Diabla Rossa Corsy od Pirelli.
Motorově se SRAD projevuje jako takový silnější šestikilo. Dole moc netáhne, ve středu začne ožívat a od 10000 otáček přichází ta největší nirvána, která končí někde na 13000 otáčkách.
Japonští inženýři tu udělali brzdy pro opravdové drsňáky. Při jejich vývoji předem vyloučili slova jako snadné, citlivé, bezproblémové. Reálně to pak vypadá, že tu máme šestipístkové brzdiče Tokico s 2x320 mm kotouči osazené pancéřovými hadicemi, destičkami Vesrah RJL a novou brzdovou kapalinou. Na dva prsty na páčce můžu zapomenout. Abych zpomalil z vyšších rychlostí je potřeba vzít za páčku hodně tvrdě všemi prsty. K zadní brzdě výhrady nemám, ta se chová standardně jako u většiny jiných motorek.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 25.04.22 v 12:43 10b.

Nádherný kousek!
A pokud má už fakt 100tkm, tak klobouk dolů před inženýry že Suzuki, jelikož z fotek soudím, že úplně cestovatelským stylem nejezdíš!

koudy-80
koudy-80 napsal 06.08.16 v 10:04 10b.

petr-z-depa
petr-z-depa napsal 06.08.16 v 08:34 10b.

Ty woe to je muj srad... Tu poznavam jsi ji ted nekdy koupil. To je nahoda

cebeer
cebeer napsal 04.08.16 v 12:29 10b.

Když se to umí, jde to i se starším strojem. Smekám a přeji hodně štěstí.

jerseySE
jerseySE napsal 04.08.16 v 11:26 10b.


Bzdy :D Jsem si poprskal monitor

Více komentářů



TOPlist