Volba rozumem - něco na cestování natěžko, co umí i svižněji do zatáček a přitom za co nejméně peněz.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650S: V nastaveném finančním limitu jsem nenašel rozumně zachovalý kus.
První dojmy - Na věk, najeté kilometry a cenu překvapivě dobré svezení. Pocitově někde mezi supersportem a cesťákem, relativně obratná motorka se slušnou stabilitou ve vyšší rychlosti (asi díky delšímu rozvoru). Celkově za ty peníze spokojenost.
Motorku bych doporučil pro - Pro srdcaře, co jim nevadí trochu hrubší projev klasického Suzuki čtyřválu s karbci, nepotřebují mít vzadu 190ku aby měli pocit, že to "má koule", dokáží ocenit univerzálnost na pomezí sportu a cesťáku a mají odlišný vkus. Design je opravdu velmi specifický, já té babičce s láskou říkám "Odula", protože je tak ošklivá, až se mi líbí :-D
Doplňky na motorce - Dokupoval jsem koncovku výfuku Carbon Can Company (homologované, tlumivka umístěna do podsedlové schránky ), držák navigace, dokupoval jsem topcase. K moto už byly držáky + plotna a boční kufry (orig. Suzuki), topcase kufr si původní majitel nechal na nové moto.
Recenze
Po půl roce od prodeje svého vysněného biku (GSX1400) z finančně/rodinných důvodů jsem si uvědomil, že úplně bez motorky prostě být nedokážu.
Hledal jsem tedy co nejlevnější stroj, který bude ještě v rozumném stavu (aby to nebyl vrak a netrávil jsem víc času v servisu než na silnici) a bude odpovídat mým požadavkům - tzn. už vybavená na cesty (kufry, nebo alespoň jejich držáky), přijatelný výkon (aby se netrápila při svižnějších přesunech), spolehlivá prověřená technika s větší životností.
GSX750F druhé generace toto splňovala perfektně. Téměř nesmrtelný, lety prověřený motor (narozdíl od první generace téhož, tzn. staré Katany), vzduch/olej, jednoduchá kyvka ale přitom nastavitelná vidlice i zadní tlumič, dobrý kompromis mezi ovladatelností a komfortem. Sedlo s posunutým přechodem umožňuje široký rozsah polohy za řidítky, od vyloženě vzpřímené pozice až po zalehnutí při rychlejší jízdě. Motor táhne příjemně už od nižších otáček, ale nechá se vytočit v případě, že pilotovi "bouchnou saze". Dynamika zcela dostačující, 0-100 se dá kolem 4 vteřin, do 200 táhne obstojně, maximálka dle GPS na rovině se blíží 240kmh (bez kufrů), spotřeba při lehce svižnější jízdě pod 6 litrů. Servis klasika, žádné speciality se nekonají. Kapota docela funguje, kromě horního plexi, to je spíš sportovní než cestovní, ale po letech na nakedu jsem na to zvyklý a nemám s tím prblém.
Baťoh jsem zatím na téhle babičce nevozil, takže jeho míru komfortu nejsem schopen hodnotit, čistě od pohledu na zadní část sedačky to bude někde napůl cesty mezi sportem a cesťákem. Pro jízdu v jednom ale naprostá pohodička.
ahoj popis presne jak rikas ja to mel stejne uzivej si a pecuj o ni))) jo a batuzek rika ze je vzadu spokojena)
Ahoj.
Co máš za ty boční kufry?
Předem díky za info.
Pěkná, volba rozumem to vystihuje
Gratuluju
Taky jsem o ní v jistém okamžiku přemýšlel...Mě se docela i líbí a je to držák.Kvůli designu je cena tam, kde je
Rozumná volba
10bodů a užij si ji.
Pěknej kousek jistě za 10b.