renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-12R Ninja (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PavelZX12R
Vloženo 27.5.2016
Aktualizováno 27.5.2016
Zobrazeno 2 694x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dokonalý GT s jaderným reaktorem pod nádrží ultratuhým podvozkem a špatnými brzdami

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa: malý výběr

První dojmy - Když jsem poprvé vytočil motor k červenému na všechny převod. stupně málem mě omyli :-). Když jsem pak potřeboval zabrzdit omyli mě podruhé. Je pravda, že účinnost přední brzdy se mi podařilo hodně zlepšit (kapalina, desky, hadice), ale není to pořád ono. Asi by pomohl repas pumpy.

Recenze

Na téma smysluplnosti podobného snažení výrobců toho už bylo řečeno a napsáno dost a každý z nás si už svi~j vlastní názor určitě udělal, ovšem příjemnějším jako přehlídky moderní techniky a technologie jsou podobné hypervýkonné stroje fascinující podívanou. Katvasaki ZX-12R posílila na 190 k - tečka. Myslíte, že je to tak jednoduché? Velká ninja navíc získala na vzhledové atraktivitě. přijala za vlastní řadu sto čtyřiceti nových dílů motoru i podvozku a podobně jako menší sestry ZX-9R a ZX-6R se více přizpůsobila současné filozofii této sportovní řady Kawasaki: ,,rider friendly”, neboli jezdci přívětivější. Kapalinou chlazený čtyřválec dostal nový, 0 20 % těžší klikový hřídel kvůli vyrovnání výkonové křivky. Na jeho jednom konci je nový lehčí a menší rotor alternátoru. Mazací soustava je tlakována olejem z nového výkonnějšího čerpadla s širším rotorem. Větší výkon motoru vyžaduje účinnější mazání. ale i chlazení. proto je kapalinový chladič vybaven párem ventilátorů. Čekali jste více zásadních změn na samotném motoru? Přiznávám se, že já také. : Za větším výkonem pravděpodobně stojí především nově naprogramované zapalování a vstřikování paliva, které by mělo zlepšit průběh křivky výkonu v nízkých a středních otáčkách. Většímu přenášenému výkonu odpovídá také nová vícelamelová spojka s přívodem velkého množství chladicího motorového oleje. V její konstrukci je nový tlumič záběru, který by měl vylepšit souhru mezi motorem a převodovkou a stejně tak změkčit reakce, na změnu zatížení motoru. Šestistupňová převodovka má pouze nový řadicí hřídel o větším průměru, který by měl ještě zlepšit přesouvání jednotlivých převodů. Více nebylo třeba. Ostatní části a celky pohonné jednotky , ZX-12R zůstávají nezměněny. Mnohem ' více dílů bylo vyměněno na podvozku. Tam zůstává základem lehce upravený monokokový hliníkový svařenec s vylepšenou tuhostí a palivovou nádrží pod sedlem. Hlava řízení má zesílené horní ložisko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 19.09.21 v 21:28 10b.

Parádní

BadRX
BadRX napsal 11.05.17 v 15:04 10b.

Krása, co dodat...

vlasec.
vlasec. napsal 29.05.16 v 10:14 10b.

Více komentářů



TOPlist