renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda Forza 125 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník ms11
Vloženo 17.5.2016
Aktualizováno 10.8.2017
Zobrazeno 5 251x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Moje modrobílá krasavice Honda NSS 125 forza

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Honda Lety - Racing Team HJM (Dobř - Maximální spokojenost!!!

První dojmy - Následník mého Červeného šípu (Honda PCX 125), který mě věrně vozil 50 tisíc kilometrů - forza je větší, rychlejší, pohodlnější, vybavenější.. obratnost dobrá, jedině snad v rychlosti startu je na tom PCX lépe.

Motorku bych doporučil pro - pro každýho, kdo nerad čeká v kolonách a líbí se mu, že jede jak král a skoro zadarmo :o) Už PCXko bylo v tomhle ohledu super, ale Forza je ještě o pár levelů výš!

Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti speeds
držák na telefon vlastní výroby
blastery vlastní výroby













Průměrná spotřeba - 2.21978 l/100km

Recenze

Zatím mám najeto jen kousek (cca300km), ale zatímco s PCXkem bych už musel dávno hledat pumpu, FORZE chybí na ukazateli tři čárky... Co je úplně mega super je podsedlový prostor - nacpat do něj mojí otevřenou helmu THH s "handsfree výblitkem" nebo "klapačku" Caberg Duke je sice tetris pro pokročilé, ale co je super - vejde se tam 15,6" notebook i s brašnou bez jakýhokoliv problému. Co se jízdních vlastností týče je FORZA skvělá, "skutečná stovka" (podle GPS) je pro ní rychlost bez výhrad, pokud jedu po rovince 80, palubní počítač mi tvrdí, že jedu za 1,8 litru, prostě supr. Cestovní pohodlí je oproti PCX někde jinde, štítek ve spodní poloze chrání zhruba podobně jako na PCXku vyšší plexi Givi nebo Kappa (o vichřici s "originálem" ani nemluvě), navíc se dá jednoduše v šesti krocích zvednout o dalších 12 cm, na nohy skoro nefouká, ruce jsou částečně chráněné zrcátky... víc ukáže čas..
Co jsem tada zjistil po prvním měsíci... a první patnáctistovce...
Je to prostě bomba! Pro člověka, který víceméně respektuje, že existuje něco jako zákon č. 361/2000 Sb. (ke kterým se po většinu času počítám) jí nechybí naprosto nic. Na nádrž se dá v pohodě ujet 500km (to odpovídá spotřebě cca 2,1 l/100km), cesta po dálnici není problém (i když já si radši kličkuju po okreskách, zatím to moc nehoním... ale na testovacím úseku Černý Most - sjezd do HoPo už jsem párkrát zkoušel, jak se jí chce jet - tachometr po chvilce ochotně ukáže něco mezi 124 a 128 km/h, podle směru větru), LED světla svítí skvěle, prostě všechno super. Teda až na jednu výjimku... výrobce na to nedává pneumatiky. Protože nazvat "to černé kulaté značky IRC" pneumatikami prostě nejde. Jakmile je trochu mokro, je to jako vyrazit na zimák na kolečkovejch bruslích.
cca 12.500km - pořád jsem nadšenej, Forzička jezdí skvěle. Co jsem tak zatím zjistil:

  • Přezul jsem (v cca 9.500km) na Michelin CityGrip Winter - docela dobrý, docela dost mě překvapilo, že spotřeba po výměně proti těm IRC klesla. I na sněhu se dá jezdit, i když PCXko s Heidenau K66 Snowtex bylo o trochu "jistější". Ale Forza je těžší, delší, takže těžko z toho činit nějaký uzávěry...
  • Parkuju na ulici, garáž nemám. Když jsem se 30. prosince chystal odjet za rodinou na silvestra, motorka nestartovala. Po asi dvouhodinovým boji jsem na "závadu" přišel - byla to ledovka, která částečně zablokovala plíšek, kterej u páčky zadní brzdy ovládá mikrospínače - od brzdového světla a od "pojistky" při startování. Námraza na něm způsobila, že se nedostal do druhýho kroku - sepnutí toho startovacího kontaktu. Ale brzdový světlo se spínalo, což mě od problému s tímhle bazmekem pořád odvádělo. Takže jsem rozebral startovací spínač, koumal nad spínačem u bočního stojánku, asi tisíckrát vytahoval a zastrkával pojistky, začal vymejšlet, kde seženu vlek a kam a čím to odtáhnu... a pak jsem v podstatě náhodou přišel na tuhle blbost...
  • LED světla mají spoustu výhod, ale přišel jsem taky na jednu drobnou nevýhodu: Když člověk jede za tmy a hustýho sněžení, tak se na nich sníh nerozpouští, ale krásně se na ně chytá. Takže za chvilku člověk vidí, že nic nevidí...

cca 23.500km - nadšení trvá, jezdí se skvělě.
  • Nedávno jsem absolvoval zatím nejdelší cestu v kuse - trasa Praha - Horný Smokovec byla v pohodě. Co se týká rozlámanosti jezdce to bylo naprosto bez problémů. Škoda že na slovenské části celou dobu pršelo, jinak by to nemělo chybu.
  • Protože občas jedu někam kde to neznám a originální držák smartfounů od Hondy je "trošičku drahej", hrál jsem si trochu s 3D tiskárnou a vybastlil jsem si vlastní držáček.
  • Protože jezdím celý rok a protože mě nebaví oblékat rukavice, tak jsem si vybastlil taky blastery

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
císek
císek napsal 13.05.21 v 08:32

Ahoj, super držák, super blastry, super recenze.
Mohl bych se zeptat na výrobu těch blastrů. To je 3D tisk?
Díky za odpověď, s pozdravem Petr

icewhite
icewhite napsal 19.05.16 v 20:15 10b.

Taky už mám doma modro-bílou! Zatím najeto 80 km takže seznamovačka, až bude najeto víc taky něco přihodím. Ale na něco bych se vás co si to přečtete zeptal" zdá se mi, že i na nové rovné silnici mi lehce poskakují řidítka v ruce jsou to takové pravidelné pohyby nahoru, dolu jako bych jel po kostkách a vidlice pořád pružila nebo tak něco. Myslíte, že jsem mohl koupit novou motorku s nevyváženým kolem? U ventilku dvě závažíčka jsou tak nevím. Dík za názory.

Miňo-BB
Miňo-BB napsal 17.05.16 v 14:14 10b.


Do našej rodiny tiež pribudla Forza momentálne má najazdených14 km
Prajem veľa šťastných km

Více komentářů



TOPlist