Rychla, hodne lehka, suprove ovladatelna, urvana, opecovavana, puvod Italie, original lak.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 600: Vsechny inzeraty az kolem Moravy, vysi cena, jedinou o ktere sem vazne uvazoval mi nekdo vyfoukl.
První dojmy - Samozrejme parada, na 4V sem jel jenom na Cbr 600f coz se neda moc srovnavat a pak naopak na GSXR 1000 coz je zase uplne nekde jinde :D R6 je pro me v tuhle chvili tak akorat mozna az moc. Ma paradni zvuk krasne jde za plynem vse funguje jak ma a hlavne podle vseho nebyla nikdy bourana coz je u me premiera :D
Doplňky na motorce - Ladak, CNC packy, Cerne zvysene plexi, mini blinkry.
Recenze
R6 se mi vzdycky libila hodne sem se rozmyslel mezi CBR 600RR, GSXR 600 a prave r6. Jednoduse CBR se mi moc nelibi, GSXRek bylo malo navic sem ted 2x mel Suzu a chtel sem trochu zmenu. Navic kdyz sem nasel inzerat na R6 a pozdeji se na ni jel podivat nebylo co resit, moto nalestene, chlapik vypadal poctive ( o cem vypovidal i prepis, kdy sem udelal plnou moc a vse mu poslal zpet, pan vse bez reci zaridil a za 3 dny sem mel papiry doma). Nejake jizdni dojmy doplnim pozdeji, prece jenom je zima a mam najeto as 20km.
Na jedinou vec ktera mi vadi sem uz prisel a to nizke origo plexi, nechci jezdit porad uplne zalehlej, rad se sem tam svezu lazo plazo ( vime jak to bejva po motosrazech), takze sem dokoupil zvysene plexi tak uvidim jak moc velky to bude rozdil.
Tak po roce v sedle a asi 9 000km mohu rict, ze moto byla opravdu skvela, rychla a svizna v zatackach, hrava a opravdu paradne ovladatelna.
Jedina zrada nastala u regulatoru dobijeni, ktery rekl ahoj, ale nastesti me nechal dojet domu. takze odpusteno.
Motorka je ted v dobrych rukou u noveho majitele.
Modrá je nejlepší...krasavice...
Velmy dobrý a pekný stroj, a ten zvuk velmi dobre poznam jeden z najkrajsich co sa 4V tyka. Vela km bez nehody prajem
pěkná Tak bez nehod