Partacka do "koca i voza" trosku na cestu aj trosku mimo nej
První dojmy - Elegantna, dostupna cena, dobry vstrekovac proste nesratie sa z nastavenim, No oproti KTMe 520 je to take ze vykon je udany asi v mrtvych ponikoch. Vaha je tiez povecsia, prepakovanie dost zbytocne kôli posahanemu filterboxu.
Doplňky na motorce - zasuvka 12V, odstavene AIS kôli prehrievaniu zvodov pri volnobehu
Recenze
Nesporne, ze sa na nej sedi pohodlne, a aj pri stati je ju za co chytit.
Dalsia vyhoda, ze je dvojmiestna.
Motor ma prijemny zvuk, dobry zatah odspodu, no maximalne otakcky su znacne nizsie nez u konkurencie.
Spotreba okolo 5 realne, ked nejazdis jak srab.
S mitas E-07? ...nikdy viac... Luxusne nezabera na trave, da sa na nej lahko vytriet.
Svetlo svieti tak siroko, ze svieti slabo, ale nastastie kontrolka dialkovych vas zarucene oslepi. Ale na to tam je brzdova hadica, ktora zaktryje nielen otravne kontrolky, ale aj tachometer...sak naco.
Dnes som vyhnal myši z vyfuku: sumar- baterka napriek vybratiu z vozidla a udrzbe je ajtak v pppp .
Jumpstart pomohol, a kvalite jazdy nielen ale i chodu motrotu pomaha nastavit teplotu saceho vzduchu nizsiu o 10°C (von bolo 5, diagnostika ukazovala -5) vlozenim rezistora 2k seriovo z NTCmotorky.
zaroven mi cosi pripomenulo zs som chcel robit ze vraj nastavit ventile, olej menit, konektory cistit, ceknut loziska kolies, a podlepiť vôlu na gumach rozety...fuck :P stejne menej roboty nez z ktm, ale skuskove nepusti...
Uvidite pracu ale aj know-how v denníku, tak isto konecne ju nafotim.
Ještě jsem zapoměl dodat že jsem měl taky XT a nedám na ni dopustit.Tachometry jsem odšrouboval protože jsem zjistil že jezdíme po lese až 80 km/h takže bez nich jsem nebyl takový prase.
Pěkná recenze.Od srdce jsem se zasmál Navíc jsem zjistil že umím alespoň jeden cizí jazyk.