renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 1200X Crosstourer (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník J_F_K
Vloženo 7.1.2016
Aktualizováno 8.1.2016
Zobrazeno 4 730x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Úžasná cestovní motorka v automatu DCT .. už jsem jí měl jednou a nechci jinou

http://www.motorkari...ourer-dct-23106.html

Motorka koupena od Honda autorizovaný dealer

První dojmy - Vrátil jsem se k vyzkoušené motorce. Ta motorka musí bavit každého. Na cestování a polykání kilometrů je úchvatná, pohodlná a famózní. Jediná drobná vada je, že v koloně nejde zmáčknou spojku a nemůžu protůrovat plyn. Prostě : Je to automat a přepnout na neutrál to jde pouze na místě, při zastavené motorce.

Motorku bych doporučil pro - Pro každého .. Je výborná i pro začátečníka a v automatu okamžitě. Mimo jiné je ten automat výrazně bezpečnější při jakékoli komplikaci. Při prudkém brzdění nemusí každý ideálně zareagovat. U automatu jen brzdím a pak přidám plyn. Je příjemné si na motorce řadit nahoru, dolu, pohrát si se spojkou a pod spojkou přidat plyn. Ale i v autě mám automat a je to přirozené i na motorce !!! Vážně !!!

Doplňky na motorce - Zatím mám jen vysoké cestovní plexi. V garáži už jsou připravené padáky a nová přídavná světla. A rozhodně musím dokoupit držák kufrů a vrátit si kufry TRAX z Transalpa zase na Crosse !!!



Recenze

Už jsem jí jednou měl a rád jsem se k ní vrátil. Fakt moc doporučuji !

Ideální motorka na krátké, ale hlavně dlouhé cesty. V automatu je strašně pohodlná, má dva režimy. Normál a sport. Normál je dostačující na veškeré cestování, na rychlé předjíždění je sport perfektní. Točí výrazně vyšší otáčky a jde bezvadně za plynem. Je možnost si podřadit nebo zařadit páčkou na levé straně řidítek - plus - mínus. Podřazení : příjemně přibrzdí lehce do zatáčky... Motor je silný a krásně si s motorkou hraje, Je velice dobře ovladatelná i se spolujezdcem. Při rychlostech kolem 200 km/h si člověk pohodlně sedí a je narovnaný. Nemusí se hrbit a krásně se kochá krajinou. Spotřeba se pohybuje při normální jízdě lehce přes 5 litrů. Při dálničních přejezdech a s kufrem se o litr zvedne na cca 6 litrů. Kardan je pro dlouhé cesty ideální pomocník. Bezúdržbová motorka, jen tankovat a zastavit si na kafe. I přes cestovní enduro nemá v terénu problém, ale je to spíš krásná a pohodlná motorka na výlety po Evropě.
Zatím jsem projel ČR, kousek Slovenska a Rakouska. Ale už se těším na pořádné cesty.



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 17.07.17 v 00:15 10b.

Wurst
Wurst napsal 18.01.16 v 11:34 10b.

Skvělá volba!

PremdaHonda
PremdaHonda napsal 14.01.16 v 20:52

Pěkná Komu by se dnes chtělo řadit a starat se o řetěz

J_F_K
J_F_K napsal 12.01.16 v 08:28

Ahoj petře, na Tvoje otázky rád odpovím. Myslím, že změna z Varadera je úplně logická a bude určitě moc příjemná. Tu první červenou jsem měl jeden a půl sezóny. Měla komplet maximální výbavu od výrobce včetně originál kufrů. Na nádrž jsem měl nájezd podle cesty a typu silnice zhruba 300 - 350 km. Když, ale pojedeš opravdu na spotřebu .. šlo to ještě dál. Jinak 300 km klasika plus mínus. Já mám proporce 180 cm a váha 95kg. Jsem přesvědčený, že malá určitě není. A jestli v profilu souhlasí Řevnice i místo kde bydlíš, je tam přímo autorizovaný Dealer Hondy. Zajdi tam a můžeš se posadit a porovnat to a uvidíš. Já osobně si myslím, že budeš moc spokojený. A i Tobě hodně ujetých kilometrů a šťastné návraty ! Jirka

PETRREVNICE
PETRREVNICE napsal 11.01.16 v 18:40 10b.

Zdravím majitele krásného stroje HONDA. Přemýšlým o skoku z VARADERA na CROSSE a měl bych několik otázek :
kolik cca km najedeš na nádrž s kuframa, plně naložen a nehoníš-li se s AUDINAMA, zkrátka v normálním cestovním režimu ?
mám 197 cm a 120 kg - mám obavu, že to pro mě bude malý motocykl, jak jseš na tom s proporcema ty ?
Jinak přeji mnoho bezpečně najetých kilometrů a vždy šťastný návrat !

Více komentářů



TOPlist