renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Breva 750 (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Kulasec
Vloženo 20.11.2015
Aktualizováno 18.9.2019
Zobrazeno 4 578x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Přesedal jsem z 250 a hledal jsem něco snadno ovladatelného a radši kompaktního i pro jízdu po městě (i manipulaci v garáži kde musím moto "přihodit" ke stěně). Zásadní podmínkou byl dvouválec - především kvůli zvuku, ale i celkovému charakteru stroje.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Breva 1100: Krásná jedenáctistovka s modernějšími řešeními (centrální tlumič, letmo uložené kolo, lepší světlomet, brzdy etc.) letí jak raketa ale byla na mne po přesednutí z 250 příliž těžká a pro pohyb ve městě asi i trochu neohrabaná.

První dojmy - Jak jsem si na ni sedl tak jsem se cítil jako doma - šířka řidítek, posez, sedlo, ovládání, vše v pohodě. Startování neprobíhá až tak hladce jako na předchozí Hondě, ale o to emotivněji - zachvěním stroje do stran při naskočení a zvukem z výfuků co pohladí u srdíčka. Hned zkušební jízdu jsem si užíval - tedy nepřemýšlel - jestli motorka drží stopu, jestli dobře brzdí a vůbec jestli s ní není něco špatně. Prostě to bylo potěšení, jinak se to nedá nazvat - tak bylo rozhodnuto.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co hledají méně obvyklý ale praktický stroj s pěkným designem a dobrými jízdními vlastnostmi a charakterem. Honba za výkonem se u této sedmsetpadesáty nekoná, spíše je to požitek z jejího zvuku vzduchem chlazeného dvouválcového véčka, snadno dostupném krouťáku v širokém rozsahu otáček, snadné ovladatelnosti dané nízkou váhou a příznivým těžištěm.

Doplňky na motorce - Původně plánovaný originální mini štítek, byl nahrazen modifikovaným štítkem Givi A240 (částečně z vnitřní strany nastříkán a tím opticky uzavřel část kolem budíků). Bylo nutné laserem vyřezat nový typ uchycení štítku k motocyklu - univerzální originální montážní sada zřejmě počítala s větším světlometem...




Po dlouhém čekání dorazily i padáky od firmy RD Moto. Padáky jsem nechal nastříkat stejného dostínu jako ventilová víka - matná šeď. Doufám že je nikdy nepoužiji, ale jsem klidnější že tam jsou...
Přidal se také centrální stojánek, vyhřívané gripy a originální nosič. zvažoval jsem i koupi bočních kufrů, ale jejich využití by bylo natolik sporadické, že jsem od toho upustil.

















Co dál? instalované vyhřívané hefty Oxord fungují znamenitě, již pár seźon. Ještě nikdy ani v největší kose nebyl zaponuté na 100% - to by se na tom asi dalo vařit kafe :D
Nainstlalovaná 2A USB zásuvka u halvy řízení na dobíjení telefonu, spínající se pouze při nastartovaném motoru.
Homologovaná zrcátka na konci řidítek fungují, je třeba si zvyknout ale na rozdíl od originálů nekoukám na svoje ramena...
Sezona 2018: Nakonec přece jen nosiče kufrů Hepco Becker vzadu a na bocích + nádržbágl (více v deníku)

Recenze

Když jsem vybíral, kamarádi a kolegové měli každý nějaký tip, ale když jsem si sám "objevil" Baby Brevu, tak uznale pokývali hlavou a shodli se: "K tobě se bude hodit".
Chtěl jsem něco, co nebude potřebovat, abych to pořád obletoval se šroubovákem v ruce. "Malý blok" od Guzzi má pověst nesmrtelného motoru což mě vyhovovuje. Čistotný kardan je další plus. Jo a je krásná - podle mne i podle komplimentů od okolí - Guzziny nejsou sterilní, jakoby vzbuzovaly určitý respekt či co, jsou to prostě stroje "s duší".
Motocykl jsem koupil s velmi malým nájezdem a v pěkném stavu se servisní historií - tak jak jsem si stanovil před koupí. (Tento stroj byl včetně originálního nářadí.)
Co mne příjemně překvapilo ( a co jsem nevěděl před koupí) jsou informace k dispozici na displeji odometru - hodiny a teplota jsou jsou tam taky. Překvapil úložný prostor v sedáku.
Vzhledem k roční době (právě nám začíná zima) jsem na ní moc nenajezdil takže více zkušeností až na jaře.







Přidáno po 14 tisících km 1.11 2018
S Brevou jsme se velmi dobře sžili. Nenechala mne zatím ve štychu, i když musím říct že se o ni starám svědomitě" již jsem 3 měnil olej, jedenkrát brzdovou kapalinu + olej ve vidlích, seřizovaly se podtlaky, ventilové vůle, měnily se gumy...
Pro jednoho má výkonově dostatek síly, takže 95% mých jízd je zábavných až až. Jasně že za to člověk musí více tahat než u nějakého nadlitra, ale o to je to myslím zábavnější. Mně řazení a vytáčení motoru na mootrce baví...
Pokud se ale naloží, případně cestuje ve dvou, už je cítit, že dosahuje svých výkonnostních limitů. Dálnice nejsou opravdu její doménou, chybí 6. rychlostní stupeň, protože vysoké otáčky znamenají vibrace do rukou...










Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klak
Klak napsal 09.12.18 v 13:23 10b.

Pěknej kousek

Piki
Piki napsal 01.11.18 v 21:17 8b.

Guzziny jsou krásný...

Martin1042
Martin1042 napsal 08.05.18 v 11:14 10b.

Fešanda Ty dva laufy jsou nádherné

spike-cz
spike-cz napsal 04.12.17 v 12:01 10b.


kráska

Kulasec
Kulasec napsal 12.03.16 v 23:24

Více komentářů



TOPlist