renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CBR 600F Sport (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sancho-7935
Vloženo 11.11.2015
Aktualizováno 31.5.2017
Zobrazeno 2 825x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tady to nebude o nějakém souznění a očekávání že spolu objedeme svět jak tomu bylo u Fazera... ...je to čistě o pocitech, žádné rozímání, jízda krajinou...

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - Již třetí motorka od kluků z Klabavy a rozhodně si ani příště nepůjdu pro motorku jinam :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha YZF-R6: menší pohodlí a po konzultaci jsme se domluvili na CBRku
Suzuki GSX-R 600: Stejné jako u Yamahy, hlavně rozhodlo objektivní posouzení a shrnutí toho co s motorkou budeme chtít dál dělat

První dojmy - ...jinej posaz, jiný styl jízdy a naprosto odlišné ovládání... Ale když víte co od něj chcete, víte jak chcete jezdit, a proč chcete jezdit na ssp. Dává to smysl, dostanete se dál... Ano pohodlí není takové, spotřeba je skoro dvakrát taková oproti Fazerovi, ale ten pocit, ten vás přinutí na to nemyslet :D

Motorku bych doporučil pro - ...pro lidi co chtějí jezdit celý den, co chtějí jezdit rychleji a lépe... Co chtějí čistě sportovní zážitek...

Doplňky na motorce - Svody, mezisvod a koncovka arrow

Recenze

Když jsem dojel do Plzně, měl jsem chuť se otočit a jet zpátky pro Fazera... Seděl jsem na tom jako vosa na bonbónu, měl jsem pocit že mi kouká hlava moc dopředu, že mi místo sedačky dal někdo prkno a v zatáčkách jsem si připadal jako bych byl lenochod na větvi co přepadává na stranu. Nehledě na to že jsem se lajdácky opíral do řidítek a po pár kilometrech cítil zápěstí. Měl jsem pocit že jsem si pořídil raketu co nezatáčí...
Když jsem slezl a podíval se ještě jednou na to co jsem udělal, myšleno vyměnil něco co tak skvěle fungovalo, za něco co mi přijde že nefunguje vůbec. Musel jsem si dát pomyslnou facku.
Neb jak říká Keith Code: "motorka je sama o sobě konstruovaná tak aby skvěle fungovala a každá je koncipovaná na určitý styl jízdy. Jediné co je na motocyklu nepřirozené je jezdec". Aneb zpátky na stromy...
Rozhodl jsem se nevyjet na "školní úsek", ale rovnou na celkem obtížnou trať z Klatov na Železnou Rudu.
Neustále jsem přemýšlel nad tím že cokoliv mi na motorce přijde špatně pramení z mých nedostatků... A tak než jsem dorazil do Klatov, přišel jsem na to že pokud se budu dál tupě opírat do řidítek, nejen že ztratím cit a budu je zbytečně zatěžovat ale neujedu víc než 50 km. A ejhle dá se krásně opřít do stupaček, kolena o rám a nádrž a s lehkým opřením o nádrž se dá tělo udržet zádama i bez rukou v krásném předklonu :) O problém méně :D
A najednou celý posaz ala lenochod kolem větve dává větší smysl, kdekoliv se můžu do motorky zapřít a stává se ze mě součást kapotáže. Tvrdá sedačka najednou krásně podává jasné informace o tom co se pode mnou děje, bez tlumení a bez zkreslení. Jako by mi někdo přidělal centrál rovnou ke kostrči a já najednou cítil jak neuvěřitelně drží zadní kolo bez ohledu na to kolik koní za něj tahá :D Tvrdé sedlo se rázem řadí do složky klady :D
Co bylo od začátku pozitivní jsou brzdy ;) ...najednou při předjíždění není potřeba panikařit že se bude muset při zařazování zpátky do pruhu dobržďovat na 90. Vesele švihnu bičem a splaším koně a když je třeba, tak abych nejlépe popsal pocit z brzd... Je to jako když máte silný vysavač a jedete s nástavcem po komerci a pak ho najednou zapnete... Asi tak to brzdí, celé se to přicucne k sinici a brzdí jako letadlo na letadlové lodi když se chytne lana. Rozhodně palec nahoru :)
A teď k zatáčkám. Zkouším praktikovat držení těla z Fazera a celá motorka se jako by si nebyla jistá jestli se jí bude chtít zatáčet. přichází první vracečka a já vím že to prostě pošleme na koleno a uvidíme co na to bude říkat. Výsledek je krátká ztráta předního kola zapření kolenem o zem přidání plynu a dorovnání předku aby se zase chytnul. Jedeme dál a zkoušíme jiný styl při menších náklonech. Kontrolujeme tlak a přední gumu, za slide mohla neojetá imprganace, takže by už mělo být vše jak má :)
Sjezd zpátky... Začínám stavět na nekonečné trakci zadního kola a do zatáček jezdím pod plynem, což odlehčuje přednímu kolu a konečně nemám pocit že díky jeho ztrátě si nebudu hrát na supermana :D ...takže tak se na lopatu sedá... Tělo vytáčím do zatáčky, ale držím se blízko motorky, koleno vytočit a posunout se dopředu, nechat to padnout po profilu předního kola a plynule mu ulehčovat otevíráním plynu, koleno na zem a pak pomalu přidávat až se dostanu na výjezd, víc plynu rovnat motorku po zadním kole a do sedla se vracet až když jedeme skoro rovně... Najednou to celé funguje.
A jaké že to je...
Asi tak... sedíte na motoru z letadla, který vás tlačí dopředu, a vy se rukama zapíráte přímo do osy předního kola, cítíte i póry v asfaltu, a dokázali by jste přesně říci kolik přilnavosti ještě zbývá... Nejlepší na konci dne je že jsem na tom seděl půl dne a naprosto nic mě nebolí :)
...tedy až na spotřebu kolem 7-8 litrů :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Jashe
Jashe napsal 24.08.16 v 15:22 10b.

wsbk
wsbk napsal 13.11.15 v 12:38 10b.

Více komentářů



TOPlist