renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Monster 900 (i.e.) (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník syrrius
Vloženo 31.10.2015
Aktualizováno 24.1.2019
Zobrazeno 2 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Příšera s nádherným zvukovým i vzhledovým projevem.

Více fotografii

Motorka koupena od Soukromník - Moc zajímavý panáček :)

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 650: Jen 650 a není to špageta
Honda CB 750: Moc se mi tyto staré Hondy líbí ale chtěl jsem něco mladšího
BMW K 100 RT: Moto má potenciál. Viděl jsem v ní krasnou ale náročnou přestavbu a to byl nakonec i důvod proč ji nebrat.

První dojmy - První dojmy lehce nedůvěřivé. Motka měla vyteklé přední tlumiče a s kombinací okolních cest zkušební jízdy jsem se necítil zrovna bezpečně. Navíc je to moje první "dospěla a velká" motorka tak jsem byl i docela nervozní. Dostaly mě klasické vlastnosti vzduchem chlazeného dvouválu se suchou spojkou asi jako každého kdo podobou moto kupuje...

Motorku bych doporučil pro - Motorku bych doporučil každému kdo počítá s charakterem L2 motoru ducati a mrštností podvozku příšery.

Doplňky na motorce - Otevřené výfuky i s potrubím do podsedlovky je to kravál a o to jde...
Zásuvka 12V napojena přez pojistku přímo na baterii(výborná věc to to)
KOSO budík s otáčkoměrem,hodinami a čidlem teploty umístěným na předním válci.
Vyhřívané rukojeti.
Textilní brašny(nejezdím s nimi, jen podle nutnosti)
Kontrolka nízkého palubního napětí (DIY) doplněná k žárovce poruchy regulátoru.
Úprava stojanu aby se sám nezavíral (tuto vlastnost v Bologni nezvládli)

Recenze

Vybral jsem celkem náhodou.Nikdy mě ani nenapadlo chtít Ducati jelikož jak se člověk dočte tak se to pořád jen sype,vůbec to nejede a servis je drahý...
Pak jsem po všech různých "rejžích" narazil na jednu černou špagetu M900 v nevábném stavu s udělaným velkým servisem a už nebylo cesty zpět.
Motka byla za cenu odpovídající tomu jak vypadá. Naštěstí jela rovně, nikde nic neklepalo, nastartovala na brnk jen se letos nikdo nesnažil ji protáhnout STK tak na vozíku domů s ní...
Nedělám si iluze špageta má něco za sebou a ten kdo jí naposledy rozebíral si nechal na památku pár na první pohled zbytečných dílů které dost na motorce chybí.
Jízda je zážitek. pokaždé co vyjedu kolem komína beru foťák že nafotím něco na profil a zatím prd
Motor má přesně takový zvuk jaký má motorka mít a spojka dodává jedinečnost. Kdybych dostal korunu pokaždé kdy mě někdo upozorní že mi tam něco cinká nechodil bych už do práce... :-/
Brzdy brzdí,dobře se dávkují jen zadní píská ale to pořeším až na ní dojde.
Podvozek je tvrdý ale dobře nastavitelný. Oproti chopperu je o dost tvrdší ale přesnější.(předek repasován, zadek přenastaven a je to už lepší)
Úložný prostor je podsedlová schránka s originál nářadím a povinnou výbavou tím to končí. Vše ostatní vozím buť v tankvaku(víc věcí potřeba) nebo v kapse na nohu(míň věcí potřeba) nejraději ale na hulváta jen s dokladama a platební kartou.
Spotřeba je... mno krapet vyšší ale to připisuju otevřeným výfukům a přenastaveným karburátorům.
Motka se cítí dobře na okreskách s dobrým povrchem a zatáčkami kde se chová jako puberťák na sídlištním pískovišti. Zvládne i dálniční přesun ale s neduhem každého naháče a to je průvan...

2015-2016: První rok máme pomalu za sebou. Musím říct že jsem stále spokojen.
Ducna se mi dostává pod kůži pokaždé kdy vyjedu. Celé léto jsem ji používal na běžné dojíždění i do práce a dokonce i plnohodnotný rodinný nákup zvládla odvézt jako zátěžovou zkoušku před dovolenou... Čímž se dostávám i k zážitku z dovolené která byla na moto úžasná. Z východu jsme spolu trávili týden na silnicích Jižních Čech(400km+) a skvělý zážitek(Kuci máte krásné cesty a výhledy, nebýt rodiny tak jsem tam možná i zůstal). Ducati měla dokonce i méně poruch než jeden cestovatelsky zaměřený V-Strom (viď Kolatch ). V kolonách parného Brna ukázala že jako "vzducháč" zvládne opravdu hodně i dálniční rychlo přesun (OL-BR) zvládla ukázkově.
Originál výfuky nadobro opustily záď motorky a nahradily jí trubky co byly na moto při koupi. Jen jsem do nich "nabastlil" db Killer a moto má krásný dunivý zvuk Ducatího dvouválce a po zahřátí a podřazení při 5500 otáčkách krásně prská do laufu.
Kryt suché spojky je taky uložený v polici.Kryt řemenu krapet odlehčen aby bylo vidět že se přeci jen točí...

Z poruch vyzvednu snad akorát regulátor který mě málem nechal v zatáčkách Jeseníku. Spotřebák jako řetězovku,desky,olej nebo DESMO servis nepočítám...
Na příští rok musím vyřešit vyvážení zadního kola(byť při nazouvání vyvážená,špatně se sjíždí pneu) a přední nejspíš křivé kotouče. Možná vyměním gufera na ventilech. Po vyměnění laufu krapet baští olej.

2016-2017 Rok se s rokem sešel a já jsem stále unešený jak mě ta obluda baví.
Letos jsem sice ujel jen polovinu toho co loni ale o to byl každý kilometr zábavnější. Oprav a úprav bylo letos více. Holt je to stará vrána a rehabilitace je už sem tam třeba. Na jaře před sezónou šel rám do komaxitu a nové kotouče na předek. Nové papuče už to taky chtělo. Po Složení motorky do rámu blbla karburace. Horní válec pořád uchlastaný ať dělám co dělám. Snad vyřešeno koupí skoronovych karburátorů. Na jaře se uvidí jestli pomohlo. Koupil jsem na podzim krovku na sedlo spolujezdce tak mám co dělat přez zimu. Taky mám objednanou spojkovou sadu Těším se na ni jako malý kluk.

Jinak vše šlape bellissima italiana
Pneumatici sul terreno, testa tra le nuvole

2017-2018 Rok se otočil opět na začátek a já nemám shrnutí...
Loňský rok pokud jde o moto zážitky byl jako na houpačce.
Najezdil jsem toho mnohem méně než roky předešlé ale o to byl zážitek uspokojivější.
Příšera zvládla navštívit všechny konce naší republiky pěkně v protisměru hodinových ručiček.
Sice jsme byli všude ale díky času určenému na tento výlet jsme vlastně nic neviděli. Projížďka ale parádní.
O co byla delší tato cesta o to návštěvy Jeseníku a Beskyd prořídly takže nakonec roční nájezd nic moc no...
Co mě těší že jsem zase o kousek posunul jezdecké schopnosti a cestovní papuče už na příště zkusím vyměním za něco lepivějšího.
Jak jsem psal loni. Moto má nové karburátory.Po sezoně mám ale pocit že směs na horním válci zase není to pravé ořechové tak se v tom budu muset zase trochu povrtat aby to bylo OK.
I ty řemeny už letos určitě vyměním za nové .
Na výlet okolo ČR jsem udělal držáky brašen aby na mašině krapet držely tvar.
Sehnal jsem originální přední světlo místo náhrady která byla na moto doposud. Ve tmě je aspoň trochu vidět...
Taky jsem konečně opravil zadní brzdu která buď tekla nebo přibržďovala. Konečně!
Snad bude letos více ježdění. Pěknou sezonu všem.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bradeq
Bradeq napsal 28.05.19 v 10:36 10b.

Sete
Sete napsal 24.01.19 v 08:33 10b.

Pure Motorbike

Zewotanus
Zewotanus napsal 10.06.17 v 11:03 10b.

Parádní stroj. Taky jsem o ní přemýšlel, ale nakonec jsem si řekl že na vyježdění raději něco staršího a levnějšího :)

Tempo_veloce
Tempo_veloce napsal 25.01.17 v 16:49 10b.

Ahoj
vím o čem mluvíš.Slyšel jsem zvuka asi hlubší jak u mé 796.
Bell a Italia

jiřikgsr
jiřikgsr napsal 10.11.15 v 15:36 7b.

To asi pojede Tak hodně spokojenosti a km v sedle

Více komentářů



TOPlist