Kopil jsem ji bouranou a za dobu co jí dávám dohromady mi přirostla k srdci. Je lehká svižná a obratná.
První dojmy - Poprvé jsem se na ni projel když už byla pojízdná ale byla holá bez kapotáží a blbnul jeden válec takže jsem spíš jen zkoušel jak padne do ruky. Při jízdě už s plně sestavenou motorkou jsem věděl že si s ní hodně užiji. Je menší ale o to obratnější. Super na začátky.
Recenze
Byl cenově přijatelný, pěkný design barev je to pětistovka s 37KW takže menší spotřeba je to karburátor takže se nemusím strachovat o vstřiky. Náhradníma dílama se hemží internet protože každej čerstvě plnoletej si musí dokazovat něco víc a hned ji položí.
Jízda: je jak na obláčku. Sice jsou vzádu pružiny ale stejně je to pohodlnější motorka než většina na kterých jsem jel.
Motor: cvrnku a běží jako hodinky stačí chvíli zahřát a můžu využít plný potencionál všech padesáti koníků.
Brzdy: přijde mi že na to že vzadu je buben brzdí opravdu solidně a výhoda bubnu? Přeci malá spotřeba obložení.
Podvozek: tuhost rámu rozhodně velká protože prodejce s ní vlétl do pangejta v devadesátce a rám není hnutej. Tlumiče vpředu jsou pěkně tvrdý na čistý silnice paráda. Vzadu pružiny svoji funkci plní takže taky fajn.
Ovladatelnost: je to fakt svižná a obratná motorka.
Úložný prostor: to je docela chudoba ale tohle je moto na svezení a ne na vození tuny věcí.
Spotřeba: podle prodejce se dalo jezdit i za 3,7l/100Km takže dobrý ale podle mě je to tak 4.5l/100Km ale i to je dost pěkný.
Spolujezdec a celkový pohodlí: díky tomu gauči na kterým sedím mě ani po 100Km nebolí zadek a spolujezdkyně si taky nestěžuje. Oproti jiným motorkám co jsem zkoušel je tohle fakt měkounký sedlo.
Motorce nejlépe sedí asfalt ale nezradí ani na betonu a kostkách. Většiny českých silnic není nic moc ale kde je pěkná silnice je to naprostá pohodička.
PS: Foto je před bouračkou.