renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS Dakar (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník mara362
Vloženo 21.6.2015
Aktualizováno 10.5.2016
Zobrazeno 1 609x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Všestranná motorka pro každodenní ježdění a ještě mnohem víc. Prostě Dakar!

První dojmy - Buch prásk - jednička -> drb dvojka -> křižovatka - troubim místo blikání... :) chvíli si hledam správnej posez a nastavení zrcátek. Přijedu domů vyklepanej... pitomej jednobuch! :D Zvyknul jsem si a neměnil bych. Leda za 1150 GS.

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny, kterým nevadí jednoválce a chtějí se dostat úplně všude.

Doplňky na motorce - Vysoké plexi Z-Technik a rozšířené patky zrcátek, max pytel Givi, boční držáky na kufry TT, různé ochranné prvky TT, oba blatníky sundány, ABS, centrální stojan, rozšíření policajta.

Recenze

Po třech měsících ježdění na týhle motorce se mi vrylo do hlavy, že nic jinýho, než cesťáky/endura už asi sedlat nebudu. Co vim jistě, že Rotax už příště nene, radši originál BMW motor. Ne že by to byl úplně kentus, to neřikam, ale je to Ital. Mám snad všechny průvodní neduhy od převodovky, po klapku. Nicméně to furt jezdí a ještě dlouho jezdit bude. Musí. Chci to. Vyžaduju to. Mám tu motorku rád, jen ten jednoválec me se*e. :D Ale jak už jsem řek, zvyknul jsem si a 1150 prej vibruje taky. Takže malinko vim, do čeho chci jít.

Motor: Kdo nikdy neslyšel Rotax na živo, vemte do ruky pneumatickej utahovák, nastavte ho aby se sotva točil a takhle nějak zní 650. Ba ne, je to drobet lepší. :) V nízkých otáčkách nic, mrtvo, od 4 tisíc do konce je to trhač rukou. I těch 50 koní s tou váhou docela cvičí. Po okreskách super, v terénu taky. Dálnice je peklo. Pohodlná jízda končí nad 120km/h. Spotřeba super, 3L piánko, 4L mam dlouhodobou a 5L střelba. víc si to neveme.

Převodovka: Hrůza děs a chybí mi tam šestka. Ve městě se mě lidi lekaj, co za hovado to hází kladivo na zem. Někdy je nadlidskej výkon najít na místě neutrál - opět společný problém pro všechny Rotaxy. :)

Podvozek, ovladatelnost: Tady už jsme zase v Reichu a je to znát. Nemám co vytknout. Výborně odladěný, v zatáčkách jistý, krásně se to vede za všech okolností i přes to, že je to tak šíleně vysoký. Při brždění se úctyhodně potápí přední šavle. Díry na cestách téměř necítim, retardéry přejíždim stylem Range Rover P38 - 50km/h+ a pak se v topkejsu odehrává losování sportky (a taky, když hodim masku někde na polňačce. :D ).

Spolujezdec: Zatím jsem na Dakaru jel ve dvou pouze jednou a byl jsem mile překvapen. Utáhlo nás to úplně cajk a ani jsme nehodili masku (rozuměj padnout, ustlat si...), což je úspěch. :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wallla
Wallla napsal 14.06.20 v 23:08 10b.

JiriFialaCZ
JiriFialaCZ napsal 22.01.16 v 22:18 10b.

Vtipný a supr !! :) :D souhlasím stebou snad ve všem :) Mašina je to SUPR ale už bych jednoválec taky nechtel :) a házení kladiva na semaforech :D jooooooooo nekonečný příběh

Pavel1971
Pavel1971 napsal 19.07.15 v 10:54 10b.

Nezbývá nic , než s tebou souhlasit
Nemám sice zkušenosti přímo s Dakarem , ale myslím , že se to moc lišit nebude.
Taky mi říkali o vybracích , ale oproti Jawě na které sem do té doby jezdil je klidná jako beránek
Barevná kombinace super , ať dělá samou radost. (10b)

Více komentářů



TOPlist