renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki Z 1000 (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník stanxxx
Vloženo 29.5.2015
Aktualizováno 29.5.2015
Zobrazeno 2 193x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Po dvou sezonach uz to chtelo neco silnejsiho

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - Oproti Hornetu strasne linej spodek, ale ve vyssich otackach, kdyz se rozmotala, to byl zase mazec:) Prekvapive hladkej motor, cekal jsem mnohem vetsi brutalitu. Oproti Hornetu mohutnejsi motorka. ZVUK! 2x Leo Vince + litrova Kawa ... ten rozdil oproti seriovymu vysavaci na Hornetu se neda snad ani popsat. Pri prvni projizdce jsem se celou dobu tlemil do helmy. Neskutecnej randal. Sem tam i nejaky plaminky vyslehly;)

Motorku bych doporučil pro - Pokrocilejsi jezdci, co si radi uzivaji jizdu a sem tam jim jebne

Doplňky na motorce - Koncovky Leo Vince GP Style, hezci a mensi podsedlovka



Recenze

Chtel jsem uz neco silnejsiho a kategorii 750/800 jsem chtel preskocit. Porad jsem chtel zustat u naked, i kdyz me kamosi premlouvali na supersport. Druha generace velkyho Zeda se mi vzhledove libila a byla i v mym cenovym rozsahu. Vyckavajic jsem narazil na inzerat za paradni cenu, tak za cca hodinu po telefonatu byl Zed muj. Jako krasnej bonus koncovky Leo Vince.
Pro predstavu zvuku video stejny motorky a stejnych koncovek:


Jizda:
Ve vysokych rychlostech to foukalo - co taky cekat od nahace. Vysoky plexi jsem nedal, nesnasim takhle prznit vzhled. Ten brutalni zvuk zacal po jedny sezone docela vadit, pri cestovani jsem mel po 200km totalne vyrvanou hlavu.

Motor:
Prekvapive spodek na muj vkus strasne linej, asi zapricineny prechodem z karburatorovyho Horneta. Na druhou stranu cca od 7tis se rozpoutalo peklo. Nejak mi ale tenhle charakter nevyhovoval. Nevim, jestli ta vykonova dira do cca 4tis. nebyla zapricinena koncovkama vejfuku a odmontovanou priverou ve vejfuku.

Brzdy:
Dostacujici. Brzdova soustava byla komplet seriova, jenom jsem dal novy desticky Nissin ST, coz by mely byt ty, ktery tam jsou taky ze serie. Kupodivu i zadni brzda se pri brzdeni projevila, zrejme ma Zed dost vahy na zadnim kole.

Podvozek:
Stavitelnejsi, nez na Hornetovi. Opet moznosti dostacujici vzhledem k moji urovni jezdeni. Zadni tlumic se mi zdal moc mekkej a motorka pri vyjezdech ze zatacky pod plynem podivne vlnila. Po repasi prednich tlumicu jsem nechal komplet nastavit podvozek. Potom to byla uplne nova motorka, krasne manevrovatelna a hrava.

Spolujezdec:
Jednim slovem - chudak. Tvar zadni sedacky je spis designovka, nez neco, na cem by se dalo sedet.

Servis:
Po koupi jsem zjistil, ze protykala jedna vidle a olej se dostal az na brzdovy desticky, tak jsem nechal udelat repasi predku a musel koupit komplet predni brzdovy oblozeni. Po repasi a vymene vse v naprostym poradku.
Motorka, u ktery jsem stravil nejmin casu servisem. Jenom vymena pneu. Retezovka DID a mazivo PDL se osvedcilo.

Problemy:
Pri urcity konstalaci zasunuti a rychlosti otoceni klicku nefungovalo zadni svetlo a vcetne brzdovyho - coz byl velkej problem. Na zahranicnich forech jsem cetl, ze nejsem jedinej, kdo tenhle problem ma s touhle generaci Zeda.

Nejlip se motorka citi ve stredne rychlych a rychlejsich zatackach, mesto taky ujde, protoze seriove nema moc siroky riditka.

S vyssim plexi a tissima vejfukama by se snad i cestovat dalo, bohuzel na mym kousku to bylo spis nezbytny utrpeni.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawabrumla
Kawabrumla napsal 02.07.15 v 13:31 10b.

Více komentářů



TOPlist