bmw_r1300gs_cartec




Hypermotard vlnenie

  • 0

    18.3.2016 od dastin517

    Zdar, mam hypermotarda 2008 1100S...
    Vazny problem ...Motorka cca od 160km/h zacne vlnit/plavat po ceste.
    Cim rychlejsie idem, alebo cim rychlejsia zmena smeru z moto robi tazko ovladanu kravu. Pravidelne sa ocitam v druhom pruhu....oproti auta v daka bohu stihaju brzdit

    Menil som pneu. Dal som ich vyvazit.
    Vymenil som komplet loziska v predom, zadnom kolese( excenter).
    Vymena lozisiek v kyvke.
    Dal som tlmice viac na soft....no bez zmeny.

    Neviete na co sa blizsie zamerat? Alebo neaky postup krokov, ktorym zistim co je zle?

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (10)
  • 1

    20.3.2016 od kubacech

    Že se motorka při vyšší rychlosti při změně směru začne vlnit můžeš nemalou měrou oblivnit i ty jako řidič. Stačí špatná práce s plynem a vlnění je na světě. V twist of the wrist 2(kniha) to máš popsané proč se to tak děje a jak to můžeš ovlivnit.

    Pokud víš, že jezdit umíš, tak zkus ty tlumiče naopak přitvrdit. Případně zkus vzít gola sadu a zkontrolovat, jestli nemáš někde něco povolené. Ony se ty šrouby rády vibracemi povolují.

    Jestli nic z toho nepomůže, tak ti zdá se zbývají už jen ložiska v krku a následně měření vidlic, potažmo rámu.
    Jestli jsem na něco zapomněl, tak mě prosím někdo doplňte.

    Doplnit odpověď

  • 0

    19.3.2016 od DoktorARO

    otázka je co tím myslíš, jestli to náhodou není jen motorkou a ty jsi z toho teď prekvapený. Jako 180-200 se s tím dá jet, ale není to SS, takže s tím musíš trochu počítat. Otevřené zrátka tomu moc nepomůžou. Co si jezdil předtím? Nemáš vlající hadry na sobě? Mě napadají jen kola, což máš vyřešené, nevím jestli máš zkontrolované tlumiče - předek zadek oleje, nastavit do továrního nastavení / jde jednoduše podle manuálu. Jinak ten excentr vzadu je celkem voříšek jestli nefunguje správně, bude průser. Nemáš 2stopé vozidlo po bouračce?

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.3.2016 od Libabiba

    No jak už je napsáno zkus nastavení tlumičů, a možná zkus také zkontrolovat ložiska v krku řízení jestli je nemáš volné.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.3.2016 od Slávek-TDM

    Jen pro sichr, nemas tam topcase kufr, ze ne? Jinak jak pise kubacech - mekke tlumice se takto muzou projevit, zkus je na otestovani nastavit dost natvrdo vcetne utlumu.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.3.2016 od dastin517

    Zdar, jazdil som hobby/ring supersport 5-6 rokov a 80 000km na R1-kach.
    Handry: mam normalnu kombinezu
    Kufor: Nie, nemam ho tam. Tazko sa mi s tym chodi.

    Tlmice boly totalne nadoraz na HARD. Tak som myslel ze to bolo tym. Ale nebolo.
    Loziska som v krku kontroloval a vypadali OK. Inak su dalsie na vymenu.(Pre istotu)
    Foto predoslej moto+handry...Foto aktualnej moto:









    Doplněno:

    twist to the wrist 1 a aj 2 som videl. Dokonca mam za sebou motoskolu s Jarom Černým a Jakubom Smržom.

    21.3.2016 od dastin517

    twist to the wrist 1 a aj 2 som videl. Dokonca mam za sebou motoskolu s Jarom Černým a Jakubom Smržom.

    21.3.2016 od dastin517

    Doplnit odpověď

  • 0

    22.3.2016 od VladaM

    Nemůže to být něco s aerodynamikou?
    Jen tak plácám, třeba uvolněný nebo naprasklý přední blatník. Nebo nějaký kryt, plast...
    Že by to se vzrůstajícím odporem vzduchu nějak vibrovalo, nebo se rozevíralo v prasklině.
    Nebo držák SPZ třeba uvolněný naprasklý...

    Doplněno:

    Nebo ty bástry třeba...Jestli jeden není pootočený výš, druhý níž.

    22.3.2016 od VladaM

    Doplnit odpověď

  • 0

    23.3.2016 od Petta

    Tak od 160 kmh ta mašina sama o sobě je velmi nervózní, hlavně předek, ale že bych vlítnul do druhýho pruhu, to ne.. Minule to bylo špatně vyvážený zadní kolo. Potřeboval bych to projet, abych ti poradil..
    Jak dlouho ji máš? Kolik majitelů? Nevíš, jestli byla bořená?

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.3.2016 od kovar88

    Ahoj, no od 160km/h je to pro tuto motorku hodně, v této rychlosti se na ní už moc jezdit opravdu nedá,
    u mě se to zlepšilo když jsem si koupil přední plexi štítek,
    jinak nemůžu dál radit, ( tato moto není na takovou rychlou jizdu stavěná)

    Doplněno:

    No mně jebne.
    Maximálku to má udanou 200 nebo 215, tak by to do tolika mělo být schopné jet.

    25.3.2016 od VladaM

    Doplnit odpověď

  • 0

    25.3.2016 od JohnyBaroch

    HM jsem měl a letěl jsem na ní tuším 212km/h (z kopce na Lipně) a jela rovně tak jak má... Teď mám SMT a tu když jsem koupil měla najeto 5000km a na rovině, tím něříkám že jezdím jen po dálnici ale pouze v přímém směru nad +160km/h byla motorka velice ale velice neklidná... Ohromné vibrace od předního kola, plavání, tak jsem pátral po příčině a za prvé chybělo jedno závaží a za druhé byla výrobní vada na přední pneumatice (běhoun-stahovalo se tisíce pneu) a od té doby je klid...

    Doplněno:

    PNEU CONTINENTAL CONTI SPORT ATTACK 2

    25.3.2016 od JohnyBaroch

    Doplnit odpověď

  • 0

    30.12.2016 od Bara114

    motorku mám dá se na ní jet normálně okolo dvou set ,samo při přidjíždění tě auto trochu rozkymácí okolní vzduch,ale jinak nemá problém.Neutáhl jsi ten krk moc?
    Ve dvou kilech normálně po čáře mezi autama a svodidla musí motorka držet,airodynamický odpor už je velký,ale na stopu to nemá vliv.
    Co osa v předním kole je na správným místě a není ohlá?
    Vibruje to do řídítek?

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist