-
8.6.2025 od pionier24
Pekný deň prajem,poprosil by som o radu.Stal som sa majiteľom tohto motocykla v pôvodnom stave s veľmi malým nájazdom 8000km.
Motocykel je plne funkčný ale všimol som si, že motorka po zahriatí motora a vypnutí sytiča po razantnom pridaní plynu dusí motor. Keď pridávam pomaly plynulo, motor nabieha do otáčok bez problémov. Dusí sa pri razantnom pridaní plynu. Všimol som si,že pri zatiahnutom sytici na cca50% ide motor správne aj pri razantnom pridaní,pri úplnom vypnutí sytiča sa motor dusí. Čiže zrejme chudobná zmes. Zmes som sa snažil upraviť na karburátore srobikom bohatosti zmesy (postupným jemným zašróbovaním) ale nepomohlo a problém s dusením pretrváva...
-
9.6.2025 od Hydropes
Ahoj, jakou barvu má svíčka, když ji vyndáš?
Neprobíhal tam nějaký rádoby tuning výměnou hlavní trysky v karburátoru? -
9.6.2025 od Slávek-TDM
Je nejdřív potřeba, aby sis ujasnil pojmy a postupy.
Ten šroubek zespoda karburátoru (co o něm píšeš ve Fóru) neřeší vzduch, nýbrž benzín - ale vzhledem k velikosti trysky se to projeví jen na volnoběh nebo při malém zatížení. Povolením směs obohatíš, utažením naopak ochudíš - logicky.
Být tebou bych se zaměřil spíš na funkčnost té akcelerační pumpičky. -
9.6.2025 od ja1
Ten šroubek bohatosti se má povolovat abys tam dostal víc benzínu do směsi, pokud nepomůže,pak jedině vyměnit trysku za větší