Repas motoru

• 0

6.5.2025 od _Kibo

Ahoj,
    můžete mi poradit šikovného technika, který by mi udělal kompletní repas motoru na Honda XR400R rok 1997?
    Motor má vyšší nájezd, vůli na klikovce a špatné těsnění. Potřeboval bych kompletní opravu – včetně kontroly klikové hřídele, ložisek, gufer, těsnění, ventilů, případně výbrusu nebo nové pístní sady.
    Díky Tom

Doplněno:

#edit

Tak jsem obvolal asi šest mechaniků. Všichni mi vysvětlili, že mají plné ruce práce – a že na můj motor se teď prostě nedostane. Pokud by se do toho vůbec někdo z nich pustil, tak nejdřív přes zimu. A to ještě za předpokladu, že zrovna nebude jiná práce.

Díky tomu jsem ale získal kontakt na firmu, která dokáže nalisovat nová ojniční ložiska. (V podstatě dělají servis servisům.) Stačí jim dodat rozebraný motor, ložiska a ojniční čep. Je tedy potřeba vyndat moto z rámu a dovézt jim tam spodní část. A to už je cesta, kterou se dá jít.

#krokoš
    Ono nikdy není tak zle jak to vypadá ;)

6.5.2025 od _Kibo

#edit

Tak jsem obvolal asi šest mechaniků. Všichni mi vysvětlili, že mají plné ruce práce – a že na můj motor se teď prostě nedostane. Pokud by se do toho vůbec někdo z nich pustil, tak nejdřív přes zimu. A to ještě za předpokladu, že zrovna nebude jiná práce.

Díky tomu jsem ale získal kontakt na firmu, která dokáže nalisovat nová ojniční ložiska. (V podstatě dělají servis servisům.) Stačí jim dodat rozebraný motor, ložiska a ojniční čep. Je tedy potřeba vyndat moto z rámu a dovézt jim tam spodní část. A to už je cesta, kterou se dá jít.

#krokoš
    Ono nikdy není tak zle jak to vypadá ;)

6.5.2025 od _Kibo

Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

7.5.2025 od JiriBN

S mechanikem neporadím, jen upozorním na bolest XR400 a to zarezlý čep kyvky, který prochází motorem. Tak ať s tím, když tak počítáš, že tam může být komplikace.

Doplněno:

Díky, za radu. Určitě se hodí. Tom

7.5.2025 od _Kibo

Doplnit odpověď

• -1

6.5.2025 od krokoš