-
14.4.2025 od overjoyedbrass
Zdravím,
motor je po vnútornej oprave asi 4 roky, jazdil som málo ale funguje perfektne, zapaľovanie mám CDI bezkontaktné, zapojené bez baterky. Po dlhšom státi a občasnom štartovaní som mal problém že palivový kohútik púšťal benzín pomaly, ale pri dlhšom chode motora a naplnení plavákovej komory už fungovalo všetko zase normálne. Po mojom podozrení som vyčistil palivovú sústavu, z kohútika teraz tečie benzín tak ako má, karburátor je prečistený a motor sa správa nasledovne:
Preplavím karburátor 3s ponorením plaváku, motorka chytí na kop, drží voľnobeh, plyn reaguje okamžite môžem sa voziť. Po minúte alebo dvoch sa motor začne dusiť, na voľnobehu by zdochol, pri jemnom pridaní plynu sa dusí, pri 50% a viac pridaní plynu reaguje normálne.
Keď ju nechám stáť na voľnobehu musím ručne plavák trošku jemne ponoriť aby tam tiekol benzín, a potom sa všetko správa normálne, inak po chvíli zadusí zhasne, sluchovo ako keby nebol benzín v motore. Viete poradiť čo mam zmeniť/vymeniť/opraviť aby to fungovalo normálne ako predtým? Plavák sa ponára a uzatvára prívod funkčne tak neviem.
-
14.4.2025 od Jirkacbx
Při čištění karburátoru nepřehodil jsi zarážku na jehle na pozici vejš nebo níž?
Doplněno:
Zdravím, nepřehodil, ale motor po poskladaní bol teoreticky v zábehu? a preto by možno bolo potrebné ihlu poupraviť?? vyskúšam
14.4.2025 od overjoyedbrass
-
14.4.2025 od bruca
Ahoj, s největší pravděpodobností ti motor přisává falešný vzduch. Po lehkém ohřátí vznikne netěsnost. Prohlídni gufero na L. Straně kliky- pod magnetem. Ztvrdne a přestává těsnit. Projevuje se to mastnotou na čepu kliky.
-
15.4.2025 od cmiral
Než se pustíš do bájného gufera pod zapalkem tak zkontrolovat těsnost a rovinu příruby karburace. Gufero jsem neměnil ani u motoru který byl 40 let ve sklepě pod uhlím