-
9.1.2025 od Timothy
Dobrý deň, mám motorku Yamaha mt-03 r.v. 2009 a po výmene oleja a filtra a následnom ustálení hladiny do normy mi po následnom zapnutí kľúča, zabzučí palivové čerpadlo (teda myslím, že je to palivové čerpadlo) a po preštartovaní a skontrolovaní hladiny oleja som zistil, že sa mi hladina oleja zvýšila na maximum, niekedy až 1cm nad risku maxima. Tak som hladinu znížil do normy preštartoval a zvyšný olej (olej ktorý som vypustil na zníženie hladiny) som dolial späť do normy, (taktiež som si všimol, že palivové čerpadlo sa mi nie vždy zapne pri štartovaní motorky) avšak pri následnom štartovaní som narazil znovu na ten istý problém. Chcem sa opýtať či nemal niekto rovnaký problém prípadne ako ho riešil lebo nerád by som si na novej mašine pretlačil simeringy alebo niečo iné poškodil, za ochotu a odpoveď vopred Ďakujem :)
-
9.1.2025 od TP602
Ahoj, to máš jednoválec 660, že?
Já jsem měl XT660 (2006), tedy stejný motor a asi to tam bude uděláno stejně i s mazáním. U té XT660 se to kontrolovalo s teplým olejem po vypnutí motoru - nalévací a kontrolní otvor byl nahoře v rámu z pravé strany u hlavy řízení. Předpokládám, že to budeš mít podobně, podívej se do návodu.
Tady je kopie od toho XT:
Jak vyměnit u tohoto motoru olej, na to je hromada videí, třeba
To bzučení palivového čerpadla s tím samozřejmě nemá nic společného. Ale jestli si správně vzpomínám, tak to záleželo na tom, jak rychle po zapnutí klíčku přepneš červený vypínač motoru do polohy pro běh. Když to uděláš hned, tak bude bzučet, když to uděláš po chvíli, tak myslím, že už nebzučelo. To je vlastnost, ne chyba.