-
8.1.2025 od jjiji
Ahoj všem, sháním bližší info o zkušenostech s yuki gy 2 125 na kross =D, ano vím je to nevšední kombinace, bohužel potřebuji, aby s motorkou šlo dojet po silnici cca 25 km na trať, aby nebyla drahá a zároveň byla A1 =P. Jaké s ní máte zkušenosti v terénu a zkoušel jste s ní někdo skákat? A hned doplňující dotaz, jak moc byla po tom dolámaná či nebyla? Díky moc
-
8.1.2025 od zimirekm
Za me o ni vubec neuvazuj. Yuki je velice nespolehliva a podprumerna uplne ve vsem, co te napadne. Jedine ten, co ji jeste ma, ti ji pochvali. Ti co ji meli, uz ji nikdy nekoupi. Pokud nechces jen servisovat a resit, ze vse je jak z umele hmoty( tim myslim i zavity a srouby, co je lamou a zvejkaji), praskajici ramy, krive rafky, obuti je hnus, brzdy co nebrzdi, vse se uklepe a ulomi driv, nez za par dni od nove moto. Cokoliv z gumy se rozpadne po prvnim roce. Olej tece, vykon je ubohy, nesviti to atd atd. Vyhozene penize i kdyby jsi ji mel zdarma. Ja naletel pred lety. A muzu te ujistit, ze byly dny, kdy jsem ji vubec nenastartoval a nebo me nechala stat po peti minutach jizdy. Do pul roku te bude stat servis hromadu penez a nikdo ji od tebe uz nekoupi a i zadarmo budes hledat hlupaka, co si ji odveze. Uz jsi zde na motorkarich videl recenzi na Yuki, co by byla v sekci Premium? Ani neuvidis. Stejne jako jine cinske moto. A zamysli se proc.. Napovim ti, nekdo to jiste zaplati.... Kdo??? Takze jedina rada myslena zcela uprimne. Utikej od toho a ani se neotacej...
-
14.1.2025 od TombaRider
Už před 20 lety, kdy jsem není odjezdil 3 roky, to byla nepřekonatelná sračka která se ve všech směrech sypala a nedalo se na ní spolehnout. Neriskuj svůj život kvůli penězům.
-
8.1.2025 od krokoš
Čau, jazdiť na motokrosovej trati sa dá na všeličom. Záleží aká je to trať , kto na nej jazdí a aký je profil trate. Teda, či tá Yukina vylezie hore nejakým prudkým výjazdom. Aj skákať sa dá na všeličom, len potom záleží, ako dopadneš. Dobré motorky zvládnu aj horšie dopady na predné koleso. Potom ešte môže byť problém , ako som už písal, kto jazdí na tej trati. Lebo keď tam jazdia nejaký profíci , tak ťa tam nepustia a aj sám by som sa bál tak jazdiť. Ja mám enduro husku TE 449 s číslami, po ceste jazdím na trať, tu u nás v dedine. Chystal som sa do Gbelcov, ale, ako mi povedal kamoš je to pre hobíkov nebezpečné, lebo ti skočia profíci na hlavu. Proste na tej trati by som zavadzal , motorka by nebol problém , skôr jazdec. Napríklad s Yuki by si mohol v pohode jazdiť tu u nás v dedine. Nemáme tu žiadne veľké stúpanie, keď je sucho, nepotrebuješ ani chlpaté gumy. No do Gbelcov by si ísť jazdiť nemohol , ani by ťa ani s tým nepustili na trať. Zas, keď na tej trati jazdí priveľa blbcov= laikov, tak je to tiež nebezpečné, lebo minulý rok debil na štvorkolke vliezol na trať do protismeru a zrazil sa s motorkou. Skončili obaja v nemocnici.
Doplněno:
*ten otaznik tam nepatří =P
8.1.2025 od jjiji
Neboj mezi profiky se cpat nebudu =D, jinak díky za rady a zhodnocení?
8.1.2025 od jjiji
PS: pred jazdením v teréne si musíš ten bočák prichytiť gumou o rám, lebo keď skočíš tak ti bude búchať o zem a pri dopade si môžeš potom rozbiť hubu. A na riadilá si daj molitan, dá sa to kúpiť , crosky to majú a nie , nie je to na parádu, ale keď blbo dopadneš na predné koleso tak si hnusne udrieš hrudník o riadidlá. Keď budeš letieť na hubu=na predné koleso, tak pomôže pridať plyn, bez spojky, roztočí sa zadné koleso a predok sa zdvihne, keď poletíš na zadné, zistíš to tak, že uvidíš pred sebou len oblohu, tak pomôže zabrzdiť zadnú brzdu , ubrať, koleso ( zadné) sa zablokuje predok ide dole.
8.1.2025 od krokoš