-
18.11.2024 od onemanrider
Zdravím,mám Intrudera 800,r.v. 1998,čtyři roky stál a benzín s ním udělal své,totálně zalepené karburátory.Po rozebrání,vyčištění v ultrazvuku,výměně membrán a náhradě opotřebených trysek karbce synchronizovány,ale vynechává zadní válec.Na volnoběh střílí do výfuku,pokud motor zatížím,t.j. zkusím jet,je to utrpení pro motor i mně,motor se vzteká,cuká a většinou jede jen na jaden válec.Tlaky ve válcích OK,zkušebně prohozené cívky,pořád vynechává zadní válec,nové VN kabely,fajky,vyzkoušeno několik svíček,bez úspěchu.Už mně napadá jen jednotka zapalování,ale než koupím novou,není to nic levnýho,chci se zeptat,jestli někdo neřešil podobný problém a vada byla někde úplně jinde.Pokud nikdo,jednotku pořídím a uvidí se,předtím jezdila bez problémů a nikdy mně ve štychu nenechala.
-
18.11.2024 od Hydropes
Ahoj,
zkus počíst tady:
https://www.volusiar...eaner-is-off.422413/ -
18.11.2024 od ivan666
Než budeš nakupovat, ještě bych zkusil synchronizaci. Na gl1100 (4karbce) to bylo ok až na 3 pokus.
-
21.11.2024 od dettektorr
Mě to dělalo to samé a nakonec to byla prasklá membrána. Ale píšeš, že máš nové, tak asi neporadím jinak.
-
27.11.2024 od Áďa73
Kupoval jsem řídící jednotku tady. https://www.ignitech.cz/cz/ Měl jsem podobný problém se zapalováním na VS 1400 Nepravidelný chod zadního válce, náhlé zhasínáni motoru atd. Jednotka to vyřešila a mám klid