Dily na batbike




Sytič

  • 0

    18.11.2024 od HLADIKPA

    Ahoj. Od začátky pořízení jsem měl problém se sytičem. Buď 0 max volnoběh a nebo pak až na 3000 ot. I za jízdy otáčky pod 3tis někdy klesaly pomalu. Teď se to samo zhoršilo a sytič nejde jakoby vypnout a motorka i studená beží na 3 - 4 tis s vypnutým sytičem. Možná blbost, ale není možné že se seká lanko plynu nebo sytiče?

    Nějaké jiné rady? Moc děkuju

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    18.11.2024 od Hydropes

    Ahoj,
    Co jsem měl starý kawy...tak přesně tohle dělaly, když potřebovaly vyměnit gumy airboxu/příruby od karbců a přisávaly falešnej luft. A taky si tak říkaly o vyčištění a synchro karbeců nebo novou membránu.

    Nemáš jen utažené štelování volnoběhu až za roh...krze blbé synchro karbeců.

    A jinak to může být zatuhlé lanko nebo ten element, za který to tahá...

    Za mě bych vyndal karbece..a dopřál jim očistu, servis a seřízení synchro...uvidíš motorka pak pojede úplně jinak...

    Doplnit odpověď

  • 0

    18.11.2024 od JwKS_Pavel

    Jestli máš kapoty dole, vezmi sprej na čištění brzd, a za chodu motoru na volnoběh stříkej na sací gumové příruby (mezi hlavou a karby). Neboj se to pořádně zalejt. Pokud se chod motoru nijak nezmění, můžeš hrdla vyloučit. Pokud začne kolísat, je směs chudá vlivem falešnýho vzduchu. A ten se tam nejčastěji dostává zcepenělou gumou. U kawy z těch let běžný.

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.11.2024 od CaptainBoycot

    Čágo. Pokud máš pocit, že je to lankem na plynu nebo sytiči, tak vyčištěním bovdenů a promazáním určitě nic nekazíš. A jak radí kucí tak karbce taky udělat a doptat se týpka před tebou jestli s nima něco dělal a do soukromých zpráv ti pošlu číslo na toho policajta co jí měl před ním. Jinak když jsem jí měl já, tak po zimě jsem nechápal proč jede jen na sytič a po vypnutí chcípala. Nakonec úplná blbost... tuším na levý straně v horní části motoru poblíž karbců ti čumí bovden s plastovým otočným šroubem na konci kterým si nastavuješ otáčky volnoběhu. Tak vyzkoušej zahřát mašinu na provozní teplotu a pak si s tím zkus pohrát a uvidíš.

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist