globalmoto_duben_nolan




Zadní brzda a spínač

  • 0

    20.2.2016 od Dalers

    Zdravím, koupil jsem ojetou yuki csr 125 s pár snad drobnýma technickýma vadama. Obě jsou podle mě příčinou a spojeny dohromady. K věci, zadní mechanismus kotoučové brzdy je celkem povolený, jsou tam 2 úchyty k rámu, ten jeden je vlevo dole a šroubuje se těsně před kotoučem a šroub je schovaný v gumové prachovce a druhý je vpravo nahoře, ten se utahuje za kotoučem. Brzda mi na držáku celkem dost lítá a po sešlápnutí brzdy se destičky ani k spbě nepřiblíží, jednoduše nebrzdí. Ten zadek jsem měl rozdělanej a destičky nasazoval znova, ale nepomohlo. Brzdovou kapalinu jsem dolil a když jsem zmáčkl brzdový pedál, tak kapalina z hadičky normálně vytékala. Další problém je, že mi nesvítí zadní brzdové světlo, jsou to 2 drátky co vedou právě do tlakové nádobky na kapalinu pro zadní brzdu, kde zespodu se po zmáčknutí brzdy zasune pístek a kapalinu to natlačí do hadičky. Vedou tam 2 dráty, ale nevím, zda se dají nějak proměřit a jak to vůbec spíná, prostě ty dráty vedou do takové zapuštěné matice a naspod jsou dírky, asi je to možná nějaký kontaktní spínač, když se natlakuje kapalina tak to zatlačí po cestě na spínač a sepne se kostra, ale to je mé tušení. Ať brzdu mačkám jak chci, stejně nebrzdí. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli jsou nějaké rady k dispozici nebo mám rovnou zajet do servisu. V opravě motorek se vyznám, ale princip takového spínače jsem ještě nezažil. Předem díky za rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 1

    21.2.2016 od ja1

    je to tlakový spínač ..když tam není tlak tak nefunguje ani spínač... máš to zavzdušněný nebo pumpu v řiti..

    Doplněno:

    Ten sroubek mam primo na brzde, akorat kazdy mi rekl neco jinyho, treba ze mam drzet brzdovou paku pritom

    21.2.2016 od Dalers

    ty to odvzdušnuješ povolením šroubu hadice?? tam nemáš odvzdušnovací šroubek co vypadá jako maznička a je na 8.9 .nebo10 klíček

    21.2.2016 od ja1

    A dá se to nějak zjistit nebo ovzdušnit ? Slyšel jsem o tom ale nevím jak přesně se to dělá. A to že ta kotoučovka vzadu lítá nevadí ? Protože když se destičky dostanou na kotouč tak už drží dobře.

    21.2.2016 od Dalers

    Doplnit odpověď

  • 0

    21.2.2016 od Dalers

    A dá se to nějak zjistit nebo ovzdušnit ? Slyšel jsem o tom ale nevím jak přesně se to dělá. A to že ta kotoučovka vzadu lítá nevadí ? Protože když se destičky dostanou na kotouč tak už drží dobře.

    Doplněno:

    Takže to chce neustále doplňovat brzdovou kapalinu ? Samozřejmě ne aby vytékala. Já teda doufám že je to tím odvzdušněním, protože už jak jsem ji koupil a než jsem tu brzdu rozdělal kvůli zkontrolování stavu destiček, tak to moc nebrzdilo, dalo se to použít pro dobrždění před křižovatkou 50metrů předem při 50km/h. Takže nic moc.

    23.2.2016 od Dalers

    proč by ses neobešel...je to jako u auta našlapeš,držíš pedál a povolíš šroubek.pedál padne,utáhneš šroubek a znovu pumpuješ,,,dokud pedál neztvrdne. dřepni k motorce na bobek a jednou rukou pumpuj a druhou povoluj.. nezapomen přitom dolévat kapalinu do nádobky

    22.2.2016 od ja1

    No všude ale požívají nějaké čerpadlové motorky nebo tlakové pistole, bez toho se neobejdu ?

    21.2.2016 od Dalers

    nebo koukni na youtube jak se to dělá..je to stejné pro všechny motorky

    21.2.2016 od ja1

    brzdič jezdí volně na trnech..kdyby nejezdil tak by drhnul o kotouč. jestli neumíš odvzdušnit brzdu popros staršího nebo šikovnějšího kamaráda

    21.2.2016 od ja1

    Doplnit odpověď


Otázka je již vyřešena.


TOPlist