Ztráta výkonu ve vysokých otáčkách

  • 0

    27.7.2024 od Majkl_tkd

    Zdravím všechny.
    Mám s motorkou takový zvláštní problém, doposud se mi to ještě nestalo a na netu jsem nic nenašel co by mně přivedlo na stopu.
    Pořídil jsem druhou motorku (novou) a po 7000km servise někdy ztrácím výkon po řazení ve vysokých otáčkách, když motorce dávám plný plyn. Jako příklad když z 9000 rpms na 3, přeřadim na 4 tak otáčky se mi někdy sekundu drží (s plným plynem po zařazení rostou), ale na prázdno, a pak až pomalu spadnou třeba na 7000rpms a chytne se i výkon.

    Nemá někdo tušení co by to mohlo být?

    Do servisu jsem se po po pár desítkách kilometrech vracel a jejich typ byl špatný palivo (- což je pravda že jsem po servise bral jinde než normálně) ale po třech nádržích prémiového to nejspíš benzínem není.
    Zároveň chvilku před servisem jsem dával na motorku klasickou uřvanou koncovku s tlumičem. Zkoušel jsem vyměnit za originál výfuk ale nic se nezměnilo. Je možné že se to tím tlumičem z koncovky nějak zanesl nebo něco? Páč na první jsem taky měl koncovku s tlumičem a problém nebyl a nevěřím že by to mělo spojitost?

    Update: dostal jsem reakce z FB, s odpověďma převážně špatného oleje a spojky, což se mi moc nezdá. Po dnešním testovaní se mi nechytá výkon jen když po přeřazení dám úplně plný plyn (když půlku a přidávám, tak krásně jedu). Zároveň když jedu "odvážněji", a opět pouze jenom když mám vysoký otáčky, a přejedu menší hrbolek tak mi se stane stejná situace, až na to že otáčky vystřelí o 2k víš, opět se ztrátou výkonu jako v jízdě na neutrála, až po chvilce spadnou.

    Předem díky za vaše tipy :)

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 2

    28.7.2024 od mira008

    Podle zmatenyho popisu bych řekl že ti klouže spojka.

    Doplnit odpověď

  • 1

    28.7.2024 od MartinXL650V

    Klouže ti spojka jak píše Míra výše. Má to málo najeto a je divný, že by už byla opotřebovaná i když u číny jeden nikdy neví. Zkontroluj vůli na páčce (a s tím i celé vedení lanka - predpokládám, že je spojka lanková) Jestli tam vůli nemáš, tak ti spojka může zůstávat trochu rozepnutá. Vůli a její nastavení budeš mít popsanou v uživatelské příručce.
    Spojka klouže i při použití nevhodného oleje - musí být pouzitý vzdy jen olej pro 4T motocykly s mokrou spojkou. Typ a specifikace je také v příručce. Měnil sis ten olej v 7tis sám, nebo ti to dělal servis ? Máš jí ještě v záruce ? Jestli ano, reklamuj jí. Diagnóza "Špatný palivo" byla myslím jen taková zdržovací taktika

    Doplnit odpověď

  • 0

    31.7.2024 od libac22

    Nenalili ti moc oleje ( zkontroluj oko ) protože jestli ano tak kvůli tomu ti pak klouže spojka a nebo ti tam dali špatný olej ( hustotu )

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist