globalmoto_duben_nolan




Problém s palivovou soustavou

  • 1

    23.5.2023 od mmar

    Dobrý den,

    po zimě jsem se pokusil nastartovat motorku, motor běžel pouze na sytič, po přidání plynu okamžitě zhasnul. Nepomáhalo opětovné startování, motor běžel pouze na sytič. Motorka předána značkovému servisu Hodna, kde byla vyčištěna palivová soustava. Povedl se částečný úspěch, motor chvíli jede i s reakci na přidání plynu, ale pak zhasíná. Navíc z výfuků jde černější kouř. Zatím nejsou schopni určit příčiny tohoto problému. Přitom prý čistili karburátor ultrazvukem, vše zkontrolovali vyčistili a nadstavili na tovární hodnoty. Vyměnili svíčky i když si myslím, že tam problém nebude. Měl někdo podobný problém a odhalil příčiny? Můžou to být trysky? A která by to mohla dělat? Děkuji za rady. M. Margai

    Doplněno:

    Po dalších týdnech ve značkovém servisu Honda... Jako další možná závada bylo doporučeno koupit novou membránu karburátoru - nabídka soupravy za pěkných 3654 Kč. Sám jsem si tu membránu našel u jiného prodejce za 274 Kč. V servisu schváleno, ale s dodatkem, že za součástku nezodpovídají a nelze reklamovat... Membrána vyměněna, závada neodstraněna. Sice už prý tolik motor nekouří, ale za tepla zhasíná. Vše prý vyčištěno a správně nadstaveno. Jeví se jim, že problém bude v motoru, prý asi podpálené ventily. Je to možná závada? Nejsem odborník, ale závada by měla být v palivové soustavě... A nenajde se někde opravdu zkušený mechanik, který je schopen závadu opravit?

    4.6.2023 od

    Po dalších týdnech ve značkovém servisu Honda... Jako další možná závada bylo doporučeno koupit novou membránu karburátoru - nabídka soupravy za pěkných 3654 Kč. Sám jsem si tu membránu našel u jiného prodejce za 274 Kč. V servisu schváleno, ale s dodatkem, že za součástku nezodpovídají a nelze reklamovat... Membrána vyměněna, závada neodstraněna. Sice už prý tolik motor nekouří, ale za tepla zhasíná. Vše prý vyčištěno a správně nadstaveno. Jeví se jim, že problém bude v motoru, prý asi podpálené ventily. Je to možná závada? Nejsem odborník, ale závada by měla být v palivové soustavě... A nenajde se někde opravdu zkušený mechanik, který je schopen závadu opravit?

    4.6.2023 od

    Po dalších týdnech ve značkovém servisu Honda... Jako další možná závada bylo doporučeno koupit novou membránu karburátoru - nabídka soupravy za pěkných 3654 Kč. Sám jsem si tu membránu našel u jiného prodejce za 274 Kč. V servisu schváleno, ale s dodatkem, že za součástku nezodpovídají a nelze reklamovat... Membrána vyměněna, závada neodstraněna. Sice už prý tolik motor nekouří, ale za tepla zhasíná. Vše prý vyčištěno a správně nadstaveno. Jeví se jim, že problém bude v motoru, prý asi podpálené ventily. Je to možná závada? Nejsem odborník, ale závada by měla být v palivové soustavě... A nenajde se někde opravdu zkušený mechanik, který je schopen závadu opravit?

    4.6.2023 od mmar

    Po dalších týdnech ve značkovém servisu Honda... Jako další možná závada bylo doporučeno koupit novou membránu karburátoru - nabídka soupravy za pěkných 3654 Kč. Sám jsem si tu membránu našel u jiného prodejce za 274 Kč. V servisu schváleno, ale s dodatkem, že za součástku nezodpovídají a nelze reklamovat... Membrána vyměněna, závada neodstraněna. Sice už prý tolik motor nekouří, ale za tepla zhasíná. Vše prý vyčištěno a správně nadstaveno. Jeví se jim, že problém bude v motoru, prý asi podpálené ventily. Je to možná závada? Nejsem odborník, ale závada by měla být v palivové soustavě... A nenajde se někde opravdu zkušený mechanik, který je schopen závadu opravit?

    4.6.2023 od mmar

    Po dalších týdnech ve značkovém servisu Honda... Jako další možná závada bylo doporučeno koupit novou membránu karburátoru - nabídka soupravy za pěkných 3654 Kč. Sám jsem si tu membránu našel u jiného prodejce za 274 Kč. V servisu schváleno, ale s dodatkem, že za součástku nezodpovídají a nelze reklamovat... Membrána vyměněna, závada neodstraněna. Sice už prý tolik motor nekouří, ale za tepla zhasíná. Vše prý vyčištěno a správně nadstaveno. Jeví se jim, že problém bude v motoru, prý asi podpálené ventily. Je to možná závada? Nejsem odborník, ale závada by měla být v palivové soustavě... A nenajde se někde opravdu zkušený mechanik, který je schopen závadu opravit?

    4.6.2023 od mmar

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (3)
  • 0

    23.5.2023 od Slávek-TDM

    Cernej kour, zhasinani za tepla = bohata smes. Tipuju, ze se preplavuji karburatory, protoze netesni jehlovy ventily.

    Doplnit odpověď

  • 0

    24.5.2023 od Dfrost

    Přikláním se k bohaté směsi, možná předstih, ale černý kouř je nespálený benzín nebo špatně spálený.

    Doplnit odpověď

  • 0

    3.6.2023 od Paol535

    To samé se mi děje u Yamahy Virago 525. Začalo se to tak chovat už minulé jaro po zimě. Kompletně zalepený karbec babišem, přilepená šoupátka... Nechal jsem si karbec vyčistit (ne ultrazvukem, prý v drahé "vodičce" a "kalibrovanými čistítky") a motorka pak opravdu jela, jenže nyní po zimě to samé. Rozdělal jsem karbec, ale nic slepeného jsem nenašel, takže nevím, co si s tím počít. Trysky čisté, problém bude někde v kanálcích či co?
    Běží také jen na sytič, při prudkém přidání plynu otáčky reagují, ale při podržení plynu se zadusí.
    Navíc chytá jen na jeden válec, přední se chytne až po chvíli.
    Rád bych se dozvěděl, co vlastně v tom karburátoru mám hledat, co mám vlastně vyčistit.
    Poradí někdo?

    Doplněno:

    Nazdar,vyriesil si to? Mne teraz na viragu 535 za studena ide len zadny valec, predny sa chyti az ked stiahnem sytic potom sa oihreje .
    Tak napis ci a ako si to vyriesil

    11.7.2023 od VMAXconte

    Omluva za překlep, Virago 535

    3.6.2023 od Paol535

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist