-
12.2.2023 od Rafánek
Ahoj, potřebuji poradit. Nejde mi seřídit volnoběh. Karburátory čisté, bohatost na 3,5 otáčky, hladina správně nastavená.
Motor jde krásně do otáček , ale na volnoběch zhruba každých 5 sekund střelí zpět do karburátoru, jako by vynechával motor a po chvíli chcípne. Když zvednu volnoběžné otáčky na 2000, tak sice nechcípne ale zpětný ráz do karbece je co cca 5 sekundách stále. Vždy to doprovází lehké cvaknutí v motoru.
Několikrát jsem rozebral a hledal, zad to někde nepřisává vzduch, ale už nevím co s tím.
Díky za radu.
-
13.2.2023 od VenaJH
Viděl bych to taky na falešný vzduch a tedy nejspíše prasklinu v přírubě… Jinak já jsem taky jedny karburátory nepřesvědčil ke spolupráci a tak jsem vzal jiné a přeházel nový spotřební materiál a šlo to hned napoprvé. Bylo vidět, že s těmi starými už někdo laboroval… Hodně štěstí, je to peklo to vyndávat…
Doplněno:
No tak super... Tak ať dobře slouží!
14.2.2023 od VenaJH
Tak chyba byla pod přírubou sání, podmáznul jsem lehce silikonem na motory a Pego šlape jak hodinky. Díky za podporu.
14.2.2023 od Rafánek
-
13.2.2023 od Branas_23
Nezasekava se dekompresor? Je to casta vada na pegasech....
Doplněno:
Tak chyba byla pod přírubou sání, podmáznul jsem lehce silikonem na motory a Pego šlape jak hodinky. Díky za podporu.
14.2.2023 od Rafánek
Zkus jeste pridat na bohatosti.... Pokud nepomuze, a karburatory jsou 100% v pohode, tak bych hledal zavadu ve ventilech nebo prirube...pokud mas K&N, dej klasickej papirak ;)
13.2.2023 od Branas_23
To už mě taky napadlo, tak jsem dal novou pružinku.
13.2.2023 od Rafánek
-
12.2.2023 od _Michal
Z vlastní zkušenosti vyměnit volnoběžnou trysku. Nedovedeš si představit, jaký bordel mi to dělalo na kawě. Dírka o hovno větší a jen v tom byl zakopaný pes. Někdo to prostě čistil, až to pročistil.