-
27.1.2023 od m.z.
Ahoj, nedaří se mi došponovat řetěz z důvodu jeho nerovnoměrného vytahání. Je to celkem dost na to, že rozeta a kolečko vypadají velmi dobře. Měnily by jste celou řetezovku nebo jen řetěz? Zuby jsou právě jako nové, tak nechápu, že řetěz takhle brzo odešel. Takhle sem ji koupil, tak nevím historii. Díky
Doplněno:
Díky za další názory. Udělám to celý radši, když už.
28.1.2023 od m.z.
Díky za odpovědi. No jistota by byla guma unašeče a komplet řetezovku. Akorát to jsem nechtěl slyšet ?. Ale asi máte pravdu. Díky
27.1.2023 od m.z.
-
28.1.2023 od Branas_23
Vymenit jedine celou sadu, kolecko i rozeta uz jsou ,,vymackany" od staryho retezu, a kdyz tam das jen retez tak se zase vytaha
-
27.1.2023 od Kali88
Zdar, jako majitel ZRka můžu říct, že jsem měl podobný problém nicméně už byla na výměnu celá řetězová sada takže to šlo celý. Zkus vyměnit jen řetěz a případně gumy unašeče. Tenhle model na to bohužel dost trpí a může to s tím souviset jinak je to snad skoro nezničitelný. Už na ní nejezdím, ale když mažeš řetěz každých 500 km tak chybu neuděláš a díky centrálnímu stojanu to jde vlastně kdekoli. To je tak asi za mě vše jako rada uživatele a amatéra.
-
27.1.2023 od Slávek-TDM
Rozhodně vyměň celou sadu. To nepravidelný vytahání řetězu může totiž ve finále být i nepravidelný opotřebení rozety a pastorku, který okem nepoznáš.
-
27.1.2023 od Enduromagor
Řetěz a přední kolečko je nutnost.... zadní rozeta většinou vypadá jako nová, když měním celou sadu
-
29.1.2023 od zimirekm
Za me urcite celou sadu. Je to jako bys vymenil jen pulku oleje v motoru a pulku nechal starou. Taky by to chvili fungovalo
-
29.1.2023 od stnd
Ahoj, nerovnoměrné vytahání je na motorce normální jev. Když necháš rozetu, jak píšou kolegové nahoře, riskuješ brzké poškození řetězu špatnou rozetou. Pokud neznáš historii předchozí výměny, tak to výměn turch. Zas tolik to nestojí. Lepší dát novou obyč než jezdit na starém zlatém řetězu a vyšmajdané duralové rozetě si myslím. Kolečko pokládám za samozřejmost, že vyměníš.