globalmoto_duben_nolan




Přestala mi jet honda

  • 0

    12.1.2016 od Toxick

    Koupil jsem hondu a normálně bylo vše vyzkoušeno se stavem seznámeno prostě nejezdila asi půl roku před tím jela jen asi 3x. Kupoval jsem jí s tím že udělám pístní a ojniční sady + nikasil ale jakmile jsem si jí dovezl domů odjel sem cca 300m na pole ale zpátky už jsem se nedostal. Přestala prostě jet neklesal ani zvuk hned se to zastavilo jel sem dost pomalu na 1. kwalt. Potom jsem vše vyzkoušel a nevím čím to může být že přestala jet. Kompres nestratila, zadřená není, karburátor kompletně vyčištěn, nový olej, nová svíčka, nový benzín a kapaliny tam jsou i v chladiči i v brzdách.Dostal jsem radu že by to mohla být řídící jednotka ale tohle já už nevím nevyznám se v tom protože nejsem mechanik.Kdyby jste mi daly radu jak zjistím jestli to je ta řídící jednotka. Byl bych moc vděčnej. a BTW. jiskru háže pěknou. A beru každou radu Díky!

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (7)
  • 0

    12.1.2016 od Slávek-TDM

    A neni prodrenej nebo jinak poskozenej chcipak \ vypinac na riditku?

    Doplnit odpověď

  • 0

    12.1.2016 od Toxick

    Ne ne není to by mi to neházelo jiskru

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.1.2016 od gorkin

    změř kompresi
    to že tam nějaká je neznamený že bude stačit pro stlačení směsi
    mohl prasknout kroužek

    Doplnit odpověď

  • 0

    13.1.2016 od maspe

    zkus kouknout na předstih - buď není co zapálit, nebo není čím, nebo se tak děje v nevhodný okamžik.

    Doplněno:

    tak , patrně střižené pero na rotoru zapalování

    13.1.2016 od cechradovan

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.1.2016 od King_of_Bobr

    Jojo jedinej maspe má kloudný uvažovaní. viděl bych to na zapalo. Občas se stane, že se střihne klínek na klice a pootočí se rotor. Pak snímač otáček dostává impuls v nevhodnou chvíli. A jestli někdo při skládání motroru málo dotáhl rotor, je to skoro více než pravděpodobný ;)

    Doplnit odpověď

  • 0

    16.1.2016 od Sison