-
26.11.2022 od JardaZ.
Asi určitě baterka odešla do věčných lovišť. Po připojení skútru přes startovací kabely na běžící auto s baterkou 50Ah stejně startuje přerušovaně a nenaskočí ani se zcela novou suchou svíčkou: Svíčka je pak mokrá. Start přes auto s běžícím motorem je podobný tomu s odcházející baterkou (přerušovaně startuje nebo svítí světla a přístrojovka) . Původní baterka má 6 let. Auto startuje bez problému. Je třeba něco vymazat něco z paměti:nebo kde múže být problém? Nic jiného se nezměnilo.
-
26.11.2022 od zimirekm
Ahoj. Co popisujes, vypada, ze mas nekde malo stavy a autem to nebude. Pokud mas spravne zapojene startovaci kabely a nejde ti z nejakeho jineho mechanickeho duvodu spatne protacet motor na skutru, jako treba vadne lozisko, pridreny pist atp. zkontroloval bych napred kabely u baterie, oxidace, nalomeni atp. Pak zkus pripojit plus pol primo na civku starteru. Mel by tocit motor i pri vypnutem zapalovani. Samozrejme nenaskoci. Je to jen kontrola, ze starter toci motorem normalne a chyba bude nekde ve vedeni. Nemel jsem problem natocit skutr jen na 12 V powerbanku z Lidla. Baterie z auta by musela tocit sama celym skutem Zadna servisni chyba by v tomto pripade nemela byt.
-
30.11.2022 od Maxipes_Fík
Pokud máš echt-gold kvalitní čínské startovací kabely s izolací tlustou jako palec na noze a uvnitř mají pár hliníkových, poměděných licen o celkovém průřezu 0,35 mm? a na obalu drzý nápis 1000 A, tak je takové chování startovaného skůtru úplně v pořádku. Je to stejné, jako bys chtěl svařovací kabely od svářečky nahradit zvonkovým drátem a ještě jsi chtěl, aby to svařovalo.
Doplněno:
napsal jsem 0,35 mm na druhou a ono to tady z toho udělalo otazník
30.11.2022 od Maxipes_Fík