Originální díly PARTSDEPOT




Smíchání oleje s různou viskozitou

Odpovědí (4)
  • 0

    18.9.2022 od Rick_James

    Aj keby to nebol rovnaký výrobca....úplne v pohode....

    Doplněno:

    Přesně tak, budeš mít 10W47,5 nebo tak něco :)

    18.9.2022 od stnd

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.9.2022 od TDM851

    Tvl nali to tam a neřeš to. Za chvíli tu budete řešit, jesti můžete smíchat benzín z Molky s benzínem Shell
    Klidně to smíchej, on celkově motorkový olej je taková všehochuť..

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.9.2022 od forzaitalia

    Jestli víc jezdíš na okruhu a je ti líto 3/4 litru oleje, tak si spočítej kolik tě stojí ten den na okruhu a těch 3/4 liru oleje nech na poličce a koukej se na něj.

    Doplnit odpověď

  • -2

    19.9.2022 od valentinow123

    U oleju, co me napada, ciha jedna fatalni zrada, totiz kdyz davas do motoru leta letouci mineral a pak tam narves v dobre vire plnou syntetiku, jak tomu prospejes. Pak muze dojit k necemu, co bych pracovne nazval 'uvolneni karbonovych usad v mire vice nez bezne' coz muze odnest napinak retezu nebo podobny udelatostroj, pracujici na principu hydrauliky a take se muze rozpustit bordel, ktery predtim vymezoval vule a muze to paradoxne zacit cvakat a celkove se zhorsit, tak na to bacha. Jnak ja zabihal motor vzdy na mineral a pri prvni vymene dal polosyntetiku a u toho uz zustal po celou dobu a jakou polosyntetiku a jaky rozsah sem az tak moc neprozival, ony se ty oleje stejne v praxi casem degraduji a jejich prisady se vycerpavaji, cili to rozmezi na flasce plati tak leda v okamziku naliti, za predpokldu, ze se ti povede vypustit uplne vsechno, co bylo uvnitr (coz se ti nepovede)

    Doplněno:

    Za úsady na ventilech olej nemůže (aspoň ne přímo, jedině že se tam dostává někudy kudy nemá).
    A co se týče bordelu ve zbytku motoru. Jo, udělá se karbon na pístech, celkem běžně zatuhávaj stírací kroužky ale "karbonové úsady" ve zbytku motoru vzniknou jedině při zanedbaný udržbě/nedodržení intervalu výměny.

    19.9.2022 od combust

    ..........Samozřejmě, že i zde platí některé výjimky, i dnes ještě potkáme na silnicích a v autoservisech dvacet i více let staré škodovky a žigulíky. Tam je potom na místě určitá opatrnost....

    Houbelec vyjimky. Nekdy je lepsi misto teoretizovani dat si tu praci, sundat hlavu, vytahnout ventily a podivat se, kolik usad je na jejich driku (a vsude jinde) na jinak fungl novem motoru uz po nejakych dvou az peti motohodinach, kdy se normalne vymenuje prvni zajizdeci olej. Asi budes dost prekvapeny, kolik ty "moderni oleje" se vsemi detergenty nechavaji bordylku. Coz nemusi principialne vadit, pokud je ho tam porad stejne. Muzu ti tu klidne poslat fotky., cinska 50ka, najeto mene jak 2000 km, pistni cep a vyfukovy ventil je pridreny - zraly na vyhozeni, z duvodu, ze borec tam nechal dlouho zajizdeci olej a pak tam sice nalil polosyntetiku, ale uz bylo bohuzel pozde. A tech usad tam je fakt docela dost.

    19.9.2022 od valentinow123

    To je jak vystřižený ze sbírky mazivářských mýtů.
    viz. https://www.oleje.c...ady-motorovych-oleju

    19.9.2022 od combust

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist