globalmoto_duben_nolan




Chcípnul motor při jízdě

  • 0

    7.9.2022 od v01

    Ahoj,

    zhruba před měsícem mě moje Honda Hornet r.v.2004 nechala viset. Při normální jízdě / zahřátém motoru přestala z ničeho nic jet, jakoby někdo utnul benzín. Při stisku spojky motor šel z otáček do nuly a zastavil se. Po zastavení jsem motorku opět natočil a fungovala jako nic. Ovšem po pár km opět přestala jet a naskočila až po několika pokusech. Po pár km opět chcípla a baterie už neměla sílu na nastartování. Takže jsem musel tlačit.

    V servisu mi dobili baterii, vyměnili regulátor dobíjení i s konektorem, který byl i na první pohled vypálený. S motorkou jsem ujel dalších 200km dokud cestou z práce opět nezačla stejně zlobit. Tentokrát jsem aspoň dojel do garáže.

    Prošel jsem si forum a servisní knížku a bohužel mě moc nenapadá co by mohlo být příčinou. Regulátor jsem měřil a dobíjí jak má. Svíčky mají pár km, benzín 100 oktan, filtr OK. Hloupý je, že moto 99% času funguje jak má dokud mě nenechá stát uprostřed cesty. Jiné projevy porucha nemá, takže není moc co diagnostikovat.

    Díky za tipy a rady.

    Odpovědět Doplnit dotaz

Odpovědí (2)
  • 0

    7.9.2022 od TDM851

    Čidlo stojanu

    Doplněno:

    Baterie muze byt poskozena.
    Fabricke regulatory byvaji poddimenzovane ,
    lepsi je tam dat neco vykonneho (VAPE).
    Pretizenim regulatoru dojde k jeho spaleni,pripadne k prebijeni baterie, pripadne obojimu.
    Taky je otazka, proc se regulator spalil. Melo by se dukladne proverit dobijeni a zapalovani, pro zacatek bych poridil USB adapter s voltmetrem a koukal, jake je pri jizde napeti. Taky bych zacal vozit klic na svicku a pri chcipu proverit, jestli haze jiskru. Cidlo bocniho stojanu je mozny podezrely, stejne jako muze byt nekde spatny konektor nebo prodrena izolace nebo nalomeny kabel.

    8.9.2022 od valentinow123

    Ahoj, díky za odpověď. Čidlo stojanu by vysvětlovalo to chcípání, ale už za jízdy při zmáčknutí spojky / vyřazení na neutrál startér naskočil, ale motor se nerozběhl. Až chvíli po zastavení. Pak už nastartovat nešlo vůbec. Baterie je OK takže se to chvíli točilo.

    Bylo by možné, že by se motor přechlastal při tom než se motorka zastavila pokud jsem měl zařazený kvalt? A pak proto nešla nastartovat? U zahřátého motoru?

    7.9.2022 od v01

    Doplnit odpověď

  • 0

    20.9.2022 od kuzmič

    Vyměnili Ti regulátor i s konektorem, který byl viditelně vypálený...
    A co druhá část konektoru...???
    Jestli byl vypálený konektor, budou vyhřáté dráty do altíku, jestli nebude spálené vinutí v alternátoru, každopádně vyhřáté dráty jsou špatně...

    Doplněno:

    Druhou část konektoru ne. Nicméně motorka by měla fungovat nějakou dobu i bez dobíjení ne? Čekal bych pokud by se skutečně jednalo o problém kolem alternátoru a regulátoru, že po chcípnutí už ji zpátky nenahodím kvůli vybité baterce. Což se ale nestalo.

    25.9.2022 od v01

    Doplnit odpověď


Pro vložení odpovědi se přihlaste.


TOPlist