-
12.7.2022 od romanov
Zdravím,jedná se o Hondu nt 700 Deuaville ABS- rok 2006,,jak system ABS rozděluje brždění na kola při brždění přední ,zadni brzdou ,popřipadě radu,jak je nejlepší s tímto mozem brzdit děkuji
-
13.7.2022 od JaryOne
Ahoj. Trochu srovnáme pojmy. ABS nerozděluje brzdný účinek mezi přední a zadní kolo. ABS zabraňuje blokování kola při intenzivním brzdění. To co rozděluje brzdný účinek mezi kola je CBS a funguje tak že je do systému vložen proporciální ventil, který při aktivaci (sešlápnutí) jedné brzdy pošle část brzdného účinku i na druhé kolo. Např.u Hondy NT 700 V(A) sešlápneš zadní brzdu a aktivuje se ti i jeden pístek na přední brzdě. Zde jedno z mnoha videí jak to funguje . Jak s tím brzdit je věcí praxe. Poznáš to jednoduše. Na moto bez CBS sešlápneš zadní brzdu a zadní kolo táhneš za sebou. Když totéž uděláš u tvé Hondy, "půjde i na hubu", protože ti přibrdzí jedním pístem i přední kolo. Rozhodně se toho neboj, CBS je velice spolehlivý a účinný systém.
Doplněno:
ahoj . Brzdí Zadní brzda + přední levý kotouč. Ono je to na předku vidět, že tam je pár hadiček navíc...
6.10.2022 od fotopetrnovy
Jsi si jistý, že u NT 700V Deauville to funguje takto? Já jí měl a mám pocit, že tam při brzdění přední brzdou přibržďovalo i zadní kolo. Nyní mám Hondu VFR 1200X Crosstourer a tam to funguje tak, jak popisuješ ty - při sešlápnutí pedálu zadní brzdy přibržďuje i jeden pístek vpředu. Ale u Deauvillky to myslím bylo opačně.
25.7.2022 od wi_tack