-
27.6.2022 od andrejoso
Ahojte, minuly rok som robil GO motora (tesnenie pod hlavou, nove kruzky, ventily atď.). Od vtedy sa po zahriati motora zvysia otacky na cca 4000. Ked zaradim jednotku, trochu pustim spojku aby som ju "pridusil", dam neutral, motorka par sekund drzi normalne otacky (1500-2000) a potom zasa vyletia hore. Pocas jazdy motor "cuka" a trochu striela do vyfuku. Karburator som za posledne 2 mesiace cistil ultrazvukom minimalne 3x, naposledy som kupil sadu na repas karburatorov, nic sa nezmenilo. V com moze byt problem? Moze na to mat vplyv mala/velka vola ventilov? Motorka startuje relativne dobre. Dakujem za typy a rady.
-
27.6.2022 od Slávek-TDM
Tipnul bych si, že tam jsou starý Keihin s plechovým víčkem a membránou na boku. Bude potřeba je vyndat a vyměnit staré gumové díly (membrány, o-kroužky), prověřit stav trysek a jehel, samozřejmě klapek a znova nastavit a synchronizovat. Ale už to málokdo umí...
Tady je sada videí, kde to je hezky vidět:
Doplněno:
A tady ještě jedno video, které popisuje, jak se jednotlivé karbce na BolDoru liší v pořadí:
27.6.2022 od Slávek-TDM
-
27.6.2022 od _Michal
Jo, zrovna řeším to stejné. Zkusil jsi čistič brzd, jestli ti to někde nepřisává?
Já třeba budu měnit těsnění: https://www.kawasak...-leak-replace-43126/
Ať se daří! -
27.6.2022 od yozo444
Môžeš skúsiť ako kolega pise postriekat čističom brzd prirubu medzi hlavou a karburatorom ci nesaje falošný vzduch. Ale skôr si myslim ze mas rozladene volnobezne skrutky(pilot screw) a bude treba spravit synchronizaciu (ale najprv sa maju zmerat vole ventilov pred synchro.)
-
27.6.2022 od Eastrider
Nazdar!
Nieže by som bol rypálek ale zameral som sa na, ako píšeš, odkedy urobil GO...
Ďalej, 3x čistený karburátor + repas sada nič nezmenilo.
Na základe toho nemusí to byť karburatorom.
Aj keď je možné.
Kazdopadne rovnaká (predpísaná) hladina vo všetkých karburátoroch plus rovnaká bohatosť sú podmienkou.
Prepáč, ale musim sa opýtať, jednoducho ubrať volnobeh si skúšal?
Zato daj info ako sa ti dari!