-
1.11.2021 od Tomrle
Ahoj. Přišla mi motorka ze servisu. Nová gufera, nové pístní kroužky, zbroušená hlava, přetěsněná. Na volnoběh drží otáčky, nechcípá (studená i zahřátá). Problém je když mám otáčky nad 5 tisíc. Trochu to cuká, jako by jí docházel benzín nebo kdyby vás někdo tahal za bundu. Nedrží konstatní otáčky. Pod 5 tisíc se to neděje. Mám jako hlavní trisky 100, můžu dát ještě 105 ale nevím, jestli to vyřeší problém. Co funguje je to, že když to takhle cuká, a přidám sytič, tak to vystřelí a jede (táhne). Je to tedy nejspíš chudší směs, ale nejsem si jistý. V manuálu je základ 3 a1/4 otáčky. Jsem ted na 4 a 3/4 a stále to to netáhne. Pomohla by výměna hlavní trisky z 100 na 105? nebo víc?
Doplněno:
Díky, zkusím oboje.
2.11.2021 od Tomrle
-
1.11.2021 od yozo444
Najpr by som pozrel sviečky že ktora ma biely izolator.potom sa pustiť do karburatora.zakladne nastavenie udávajú v servisnom manuali kvoli tomu aby si vedel naštartovať motor a potom nastavil jednotlivé valce, a nemá vplyv na vyššie otáčky ale na volnobeh.